Pole 37 vozů, které se sešlo na startu Jan Wellem Pokal weekendu na Nürnburgringu, může tomuto poháru historických prototypů závidět nejeden okruhový závodní seriál. V Německu, kam ještě jednou tento seriál letos zamíří, převažovala německá auta, jež doma poctivě leští a udržují jejich majitelé. Mezi zajímavými vozy, které jsme vídali kdysi i u v nás oblíbené Interserii, jsme viděli Ralfa Waltera s jeho vozem TOY SC 06, který startoval v Interserii ještě kolem roku 1985. Viděli jsme ale také hodně Angličanů, Italů a také dva jezdce z Austrálie.
V kvalifikaci si velmi dobře počínal Angličan Burton, který v ní také se svým vozem Chevron B 26 zvítězil, druhý byl další Angličan Grant a třetí skončil v tréninku Skot Piper.
První závod dokázal vyhrát Němec Schleifer, který jezdí s Lolou T222 s osmi a půl litrovým motorem. Tento vůz byl postaven již v roce 1971, ale stále ještě dokáže porážet i mladší kolegy. Druhý v prvním závodě dojel vítěz z tréninku Angličan Burton na Chevronu B 26 a třetí Angličan Grant na Chevronu B 19, přičemž prvních dvanáct pilotů dojelo s plným počtem okruhů.
Druhý závod série Orwell Supersport Cupu patřil německému pilotovy Schleiferovy, který zvítězil s náskokem 0,146s. Druhý dojel John Grant z Anglie, třetí celkově skončil tentokráte Silvio Kalb z Německa na stroji Marsch 76 S. Body však sbírají piloti v divizích, které jsou rozděleny dle stáří vozu a objemu motoru. Divizí je celkem 6.
Výsledky Jan Wellem Pokal Nürnburgring
1. závod
Class A
Peter Schleifer D - Lola T222
Class B
Philipp Brunn D - Porsche 908/3
Class C
Ian Jones AUS - Chevron B 8
Class D
John Grant GB - Chevron B19
Class E
John Burton GB - Chevron B 26
Class F
Sandy Watson SCO - Chevron B 16
2. závod
Class A
Peter Schleifer D - Lola T222
Class B
Glenn Price GB - McLaren M1C
Class C
Ian Jones AUS - Chevron B 8
Class D
John Grant GB - Chevron B19
Class E
Silvio Kalb D - March 76 S
Class F
Terry Davison GB - Nomad MK 3