Shell vyhlašuje novou atraktivní kampaň . I o svezení s Massou na Ferrari Racing Days 29.5.2009 16:05 - tisková zpráva
Na letní měsíce připravila společnost Shell novou atraktivní kampaň !!
LÁKAVÁ LETNÍ NABÍDKA OD SHELLU: SPORTOVNÍ VÝBAVA A SVEZENÍ S FELIPEM MASSOU
V Praze 29. května 2009 – Na letní měsíce připravila společnost Shell Czech Republic a.s. novou kampaň. V období od 1. června do 31. srpna 2009 si budou moci všichni motoristé za natankování alespoň 25 litrů jakéhokoli paliva Shell pořídit exkluzivní sportovní výbavu a navíc ještě získat možnost přihlásit se do soutěže a získat kromě jiného svezení s Felipem Massou na brněnském okruhu v rámci Ferrari Racing Days.
Od 1. června do 31. srpna 2009 si mohou motoristé na všech čerpacích stanicích Shell v České republice pořídit exkluzivní sportovní výbavu nejen na letní dovolenou. Za každé natankování 25 l prémiových paliv Shell V-Power, Shell V-Power Diesel nebo Shell V-Power Racing mohou zákazníci získat fotbalový míč, batoh nebo ručník Shell V-Power za zvýhodněnou cenu 39 Kč.
Při natankování 25 l standardních paliv Shell nebo při zakoupení oleje Shell Helix v 1 l či 4 l balení zaplatí zákazník za jeden kus sportovní výbavy 79 Kč. Členům věrnostního programu SMART společnost Shell navíc připíše za každý zakoupený kus 25 bonusových bodů.
Navíc s nákupem libovolného druhu sportovní výbavy a přihlášením se do soutěže může 20 motoristů dále získat možnost zúčastnit se jako zvláštní host akce Ferrari Racing Days, jejichž generálním partnerem je společnost Shell. Akce proběhne od 4. do 6. září 2009 na brněnském Automotodromu za účasti Felipe Massy, jezdce týmu F1 Scuderia Ferrari. Toho nejšťastnějšího pak Felipe Massa sveze na okruhu. Podrobnosti k podmínkám soutěže naleznou všichni řidiči na stránkách www.shell.cz.
„Spojení naší letní akce s možností získat exkluzivní sportovní výbavu na léto a k tomu se ještě svézt s Felipem Massou na brněnském okruhu je výbornou příležitostí pro naše zákazníky, jak získat maximum z každé kapky paliva natankovaného u našich čerpacích stanic,“ řekl Dušan Nedorost, ředitel provozu čerpacích stanic Shell pro Českou republiku.
O programu SMART: SMART je věrnostním programem s nejdelší tradicí pro zákazníky čerpacích stanic na českém trhu. V České republice působí už od roku 1998 a počet zákazníků společnosti Shell, kteří se do něj zapojují, každým rokem stoupá. Řidič, který se stane členem tohoto programu, sbírá prostřednictvím SMART karty body za každé natankování u většiny čerpacích stanic Shell v České republice. Ty pak může vyměnit za produkty ze SMART katalogu. V současné nabídce je více než 150 různorodých produktů – od potravin a nápojů, přes služby mycích linek na čerpacích stanicích až po příslušenství k automobilům, hračky a hry, potřeby pro domácnost a zahradu, praktické věci pro sport a volný čas či sběratelské kousky pro fanoušky Ferrari. Řidiči mohou také využít možnosti darovat SMART body nadaci Kapka naděje.
Royal Dutch Shell plc Společnost Royal Dutch Shell plc je registrovaná v Anglii a Walesu, má centrálu v Haagu a její akcie jsou kótovány na burzách v Londýně, Amsterodamu a New Yorku. Společnost Shell působí ve více než 110 zemích světa v oblastech průzkumu a těžby ropy a zemního plynu, výroby a marketingu kapalného zemního plynu a zkapalňování zemního plynu, dále výroby, marketingu a přepravy ropných produktů a chemikálií a projektů zabývajících se obnovitelnými zdroji energie zahrnující větrnou a solární energii.
AMI Communications Shell Czech Republic Dana Frumarová Petr Šindler Senior Account Manager Manažer komunikace
PR
|