www.car.cz
 

AUTOSALON BRNO 2009 zhlédlo více než 130 tisíc návštěvníků
     3.7.2009 22:32 - tisková zpráva


Tato skutečnost je příjemným překvapením nejen pro pořadatele AUTOSALONU BRNO 2009, ale také pro vystavující společnosti. Opět se ukázalo, že výstavy mají své nedělitelné místo v marketingu i obchodu. Stále totiž platí, že zákazník si potřebuje vše podrobně prohlédnout na vlastní oči a vyzkoušet na vlastní kůži.

Titul LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009 získal vůz KIA SOUL

V rámci letošního projektu Žena a auto proběhla (vedle ankety LADY CAR, kde volila VIP porota) rovněž anketa, která byla určena pro širokou veřejnost. Jejím cílem bylo vybrat z vozů vystavených na letošním AUTOSALONU BRNO nejlepší automobil pro ženu.

Z odevzdaných vyplněných anketních lístků jako vítěz této ankety vzešel automobil KIA SOUL, který tak také získal titul LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009. Vůz KIA SOUL získal 18 % všech nominací. Také na druhém místě uváděli účastníci, nebo lépe řečeno účastnice, této ankety vozy se značkou KIA na kapotě. Další místa potom patří vozům značek Audi, Škoda, VW a Ford.

Červenec 2009 Tisková informace č. 15

Manažer PR a reklamy: Jana Hraběová




 
 
Fotogalerie:   Jarni Most 2009, foto Víťa Klígl

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose