AUTOSALON BRNO 2009 zhlédlo více než 130 tisíc návštěvníků 3.7.2009 22:32 - tisková zpráva
Tato skutečnost je příjemným překvapením nejen pro pořadatele AUTOSALONU BRNO 2009, ale také pro vystavující společnosti. Opět se ukázalo, že výstavy mají své nedělitelné místo v marketingu i obchodu. Stále totiž platí, že zákazník si potřebuje vše podrobně prohlédnout na vlastní oči a vyzkoušet na vlastní kůži.
Titul LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009 získal vůz KIA SOUL
V rámci letošního projektu Žena a auto proběhla (vedle ankety LADY CAR, kde volila VIP porota) rovněž anketa, která byla určena pro širokou veřejnost. Jejím cílem bylo vybrat z vozů vystavených na letošním AUTOSALONU BRNO nejlepší automobil pro ženu.
Z odevzdaných vyplněných anketních lístků jako vítěz této ankety vzešel automobil KIA SOUL, který tak také získal titul LADY CAR PUBLIC AUTOSALON BRNO 2009. Vůz KIA SOUL získal 18 % všech nominací. Také na druhém místě uváděli účastníci, nebo lépe řečeno účastnice, této ankety vozy se značkou KIA na kapotě. Další místa potom patří vozům značek Audi, Škoda, VW a Ford.
Červenec 2009 Tisková informace č. 15
Manažer PR a reklamy: Jana Hraběová
|