www.car.cz
 

V Zandvoortu Petr Fulín s Ivanem Vršinským při premiéře neuspěli
     20.7.2009 15:46 - tisková zpráva


V Zandvoortu Petra Fulína s Ivanem Vršinským čekala premiéra na další neznámé trati. Ani bod !

Seat Leon Supercopa
Souboj v Zandvoortu uzavřel první polovinu prestižního poháru


Čtvrtý podnik prestižního poháru Seat Leon Supercopa se jel na známém okruhu v nizozemském Zandvoortu. Petra Fulína s Ivanem Vršinským z týmu Leon Supercopa Czech čekala premiéra na další neznámé trati. Přesto úvodní volný trénink a kvalifikace slibovaly bitvu o první desítku. Nakonec ale oba vyšli bodově zcela naprázdno a Petr navíc s dost pomuchlaným autem.

Ve volném tréninku Petr zajel sedmý nejlepší čas a dokázal, že se umí rychle adaptovat na pro něho neznámém okruhu. Navíc Zandvoort je technická trať, která leží těsně u moře a větrem navátý písek z nedaleké pláže bývá na trati velice nepříjemný. „Trať se mi od začátku líbila a byla super. Prostě mi sedla. Ani písek mi nevadil. V kvalifikaci jsme svedli opět velice vyrovnanou bitvu, kdy rozhodovaly desetinky sekundy. Já jsem zajel desátý čas, a protože auto celkem fungovalo, věřil jsem, že v první desítce se prosadím“, řekl Petr Fulín.

Ani bod ze země tulipánů
V sobotním prvním závodě ale Petr absolvoval pouhá tři kola, Ivan dojel na sedmnáctém místě. Nedělní druhý závod skončil pro Petra po kolizi s nizozemským pilotem Dillonem Kostnerem už ve druhém kole. Ivan obsadil čtrnácté místo.


„Raději na takové závody rychle zapomenout. V sobotu, když jsem se těšil na souboj o přední umístění, tak mi praskl náboj kola a to byl samozřejmě konec. Na body nedosáhl bohužel ani Ivan. O to víc jsem se chtěl prosadit v neděli. Startoval jsem ale z poslední pozice, a tak jsme se rozhodli trochu zariskovat a úplně jsme předělali nastavení auta. Ukázalo se ale, že to funguje.

V úvodu jsem proto chtěl jít rychle dopředu a zkusit o nějaký ten bod ještě bojovat. V prvním kole jsem předjel tři auta a pak se objevila přede mnou dvojice jezdců. Zaútočil jsem a zdálo se, že bych je mohl předjet oba najednou. Auto fungovalo, já byl po sobotě při chuti, a tak jsem asi zariskoval víc, než bylo zdrávo.

Dostal jsem až na úroveň druhého vozu, ale on to v zatáčce začal zavírat, tak jsem ubral. Najednou to ale se mnou hodilo a přímo do stopy auta, které jsem už předjel. Soupeř asi už předem odhadl, že budou problémy a vzal to hodně vnějškem. Já naopak ho ztratil v zrcátku a myslel jsem, že je někdy úplně jinde. On ale získal slušnou rychlost a dostal se hodně blízko. S tím pak už nešlo nic dělat. V devadesáti to byla celkem velká rána, auta se odrazila do bariéry a závod musel být na půl hodiny přerušen.

Kdyby nebylo sobotní smůly, tak bych se asi v neděli krotil, ale takhle jsem chtěl bodovat, a když startujete z poslední řady, musíte v úvodu jet na doraz. Při druhém závodě tak ale jezdí většina a o další kolize a vyjetí z trati ani tady nebyla nouze. Náš souboj ale řešilo ředitelství závodu, zřejmě proto, že šlo o domácího a ještě dost populárního VIP závodníka. Takže jsem dostal trest a příští závod se posunu o pět míst dozadu než bude můj kvalifikační výsledek.

Celkově jsem si o jedno místo pohoršil, ale boj o první desítku nevzdávám. Šampionát je teprve v polovině“, řekl Petr Fulín.


Seat Leon Supercopa -celkové pořadí po osmi závodech:
1. Thomas Marshall (D) .... 140 b.
2. Christer Jöns (D) ……… 115 b.
3. Damian Sawicki (Pl) ......104 b.
.
13. Petr Fulín .......................14 b.
19. Ivan Vršinský ............... 3 b



Zandvoort
Tisková zpráva týmu Leon Supercopa Czech


PR



 
 
Fotogalerie:   Petr Fulín s Ivanem Vršinským v Zandvoortu, foto týmu P. Frýba

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose