Bezkonkurenční Gerstl utvořil rekord na Oscherslebenu      25.7.2009 15:37 - Vladimír Rožánek
 
 
			
			 
			 Všechny jízdy, kterých se Rakušan Gerstl letos zúčastnil, skončili pro něj vítězstvím. Jeho formule F Renault World Series nenašla soupeře ani při posledním klání na Oscherslebenu, kde Gerstla nejvíce trápil starý známý Milavec s F3000 Lola Cosworth. Ovšem Rakušan Gerstl utvořil nový rekord okruhu, a to časem 1:19,897 min..Poděkovat za podporu může jezdci F2 Phillipu Engovi, který na Oscherslebenu trénoval. Na Oscherslebenu jsme viděli také dva prototypy, s jedním jezdil Lars Erichson a druhý s motocyklovým motorem Suzuki Hayabusa vévodil po dráze Ulrich Drechsler.
Start první jízdy vypadal následovně: Vedení se ujal statečně Gerstl s formulí Dallara Renault, před Milavcem, kterému pak na záda dýchal další Rakušan Peter Randlshoffer s další velmi silnou formulí Dallara Nissan. Pořadí vydrželo až do konceprvní jízdy. Mezi dvoulitry kraloval Thomas Keller na Tatuus Renault 2,0, když za jeho zády skončili Plassnig, Boller, Bertsch a nováček Jakoubek. Všichni na jednotných vozech formule Renault. 
Druhý závod dopadl podobně a největší souboj předváděli Milavec s Randlshofferem na silných fomulích F3000. Jinak bylo pořadí zcela shodné, jako v první jízdě, snad jen na osmém místě dorazil do cíle matador Manfred Kuhn s Reynardem BMW. 
Interserie Oschersleben: 
1. jízda: 
Ingo Gerstl (A) – Dallara Renault 3,5ltr. 
Peter Milavec (A) – Lola F3000 Cosworth 3,5ltr. 
Peter Randlshoffer (A) – Dallara Nissan 3,5ltr. 
Thomas Keller (D) – Tattus Renault 2,0ltr. 
Michael Plassnig (A) – Tattus Renault 2,0ltr. 
Kai Boller (D) – Tattus Renault 2,0ltr. 
Hartmut Bertsch (D) – Tattus Renault 2,0ltr. 
Thomas Jakoubek (A) – Tattus Renault 2,0ltr. 
2. jízda: 
Ingo Gerstl (A) – Dallara Renault 3,5ltr. 
Peter Milavec (A) – Lola F3000 Cosworth 3,5ltr. 
Peter Randlshoffer (A) – Dallara Nissan 3,5ltr. 
Thomas Keller (D) – Tattus Renault 2,0ltr. 
Michael Plassnig (A) – Tattus Renault 2,0ltr. 
Kai Boller (D) – Tattus Renault 2,0ltr. 
Hartmut Bertsch (D) – Tattus Renault 2,0ltr. 
Manfred Kuhn (D) – Reynard BMW 2,0ltr. 
  
Vláďa Rožánek 
Interserie 2009     
				 |