www.car.cz
 

Ivoš Kaštan absolvoval první testy k rekordu : „World’s fastest MONKEY“
     27.7.2009 00:24 - tisková zpráva


 
21.7.2009 Proběhly první testy „World’s fastest MONKEY“
O víkendu 19.7. 2009 jsme poprvé testovali rychlostní Monkey na uzavřeném vojenském  letišti v Náměšti nad Oslavou. K dispozici nám byly pojížděcí dráhy.  Testování bylo původně naplánováno na sobotu, ale počasí nám vůbec nepřálo.

V neděli sice foukal silný vítr, ale alespoň z počátku v ose letiště, takže se Ivoš mohl prohánět po dráze.

Naší rychlostní hranicí, kterou chtěl Ivo při testech pokořit, bylo 150 km/h.  To se bez jakýchkoli problémů podařilo.

Necelý kilometr dlouhá pojížděcí dráha letiště je však příliš krátká na to, aby Ivo mohl naplno využít potenciálu motocyklu a vyzkoušet maximální rychlost. Navíc  problémy způsobují i  příčné spáry betonové plochy dráhy.  Rozjezdová dráha na  Bonnevilleské pláni má cca 3,5 míle.


Změnit se musí posaz, tak že celé sedlo se posune cca o 7 cm dozadu, aby bylo možné lépe zalehnout. Trošku upravit se musí  poloha plexi štítku.

Jinak motocykl má obdivuhodné jízdní vlastnosti, vůbec se nevlní a jako bonus má fantastický zvuk.

Než 24.8.2009 odletíme směr USA, projde motocykl ještě několika testy. Z celé akce jsme pořídili množství fotodokumentace za nádherné fotky, které si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.

Parametry motocyklu:
Motocykl „World’s fastest MONKEY“

Úprava a design: Ivo Kaštan – Marron racing s.r.o.
Rám: replika Honda Monkey Z50A (upravil MTTuning)
Přední vidlice a tlumič řízení: Takegawa Japan
Motor: Honda Nice – upravená v Německu TJR motosport, použité komponenty Takegawa, obsah 175 ccm
Karburátor: Mikuni VM28 flat
Zapalování: PVL Germany
Pneumatiky: Mitas 4/8“ prototyp
Ráfky:  Aluminium Daytona 2.5/8“
Brzdy: bubnové Honda Monkey
Řetěz: DID 420
Převodníky: 1:1 (18:18) Chiaravalli
Vzduchový filtr: KN
Řidítka, stupačky, pedály: ARP CZ
Rukojeti a rychlopal: Daytona
Páčky: Domino
Plexi: Piuig
Sedlo: Moto Forza
Potah sedla: DDTuning CZ
Lak: HB Šeborov
Lak rámu: komaxit – Čermák a synové
Nádrž: Honda Monkey
Speciální díly: Packa engineering

Dosavadní rychlostní rekord na motocyklu Monkey stanovil v roce 1974 Phil York, tehdy jel se svojí Monkey o obsahu 90 ccm za pomocí láhve s NITREM necelých 97 mil/h (155,2 km/h).

Foto zde:

Video zde

Vierka Kaštanová

 


 
 
Fotogalerie:   Ivoš Kaštan a jeho rekordní ministroj, foto týmu

 
zvětšit

 
 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose