Jarek Janiš a seriál DTM jedou na Oscherslebenu tisková zpráva
Jarek Janiš, jezdec týmu Sonax Dark Dog AMG-Mercedes, doufá, že při závodu v Motoparku Oschersleben mu bude přízeň osudu nakloněna více než minulý víkend na Nürburgringu.
Šampionát DTM je nyní v nejhektičtějším období sezony, kdy se jedou dva závody ve dvou bezprostředně navazujících víkendech. Motopark Oschersleben hostí sedmý závod šampionátu pouhý týden po vzrušujícím závodu na Nürburgringu. Janiš tam neprožil nejlepší víkend, ale nyní se už soustředí na další závod.
Jarek Janiš: „Mezi závody není tentokrát žádná přestávka, ale jsem tomu rád, protože nám to dává příležitost předvést podstatně lepší výkon než na Nürburgringu. Opravdu doufám, že jsme si tam vybrali veškerou smůlu pro zbytek sezony. Oschersleben pro mě bude ve voze DTM v podstatě novou tratí, protože jsem tam závodil pouze před lety s formulí Ford. Pamatuji si, že je to zatáčkovitá trať, zatáčky jsou poměrně rychlé a nekonečné. To znamená, že nastavení vozu je komplikované a mělo by tam být hodně teplo, což se promítne do tlaku pneumatik.“
DTM se do Oscherslebenu vrací po dvouleté přestávce. Okruh hostil v roce 2000 dvě kola DTM, o rok později se tam jel jeden závod. Oschersleben leží asi 30 kilometrů na západ v Magdeburgu, jde o zatáčkovitou trať s přírodními tribunami, které divákům nabízejí dobrý výhled. Nápad na výstavbu okruhu přišel po sjednocení Německa, v roce 1993 se začaly vypracovávat plány a stavební práce odstartovaly v roce 1996.
Slavnostní otevření Motoparku Oschersleben proběhlo 25. července 1997.
V boji o šampionát DTM přituhuje, na Nürburgringu se do čela dostal Mattias Ekström s Audi, ale mladí jezdci Mercedesu Christijan Albers a Gary Paffett mají dobrou pozici pro odpověď.
Sedmý závod šampionátu DTM 2004 - Oschersleben Datum: 6. – 8. srpen Délka okruhu: 3667 metrů Délka závodu: 42 kol = 154,014 km
Traťový rekord DTM (závod): Bernd Schneider, AMG-Mercedes CLK 1:23,688 (2001) Poslední vítěz: Marcel Fässler, AMG-Mercedes CLK (2001)
Program Pátek 09:00-9:15 – Roll out 10:30-12:00 Test 1 14:55-16:25 Test 1
Sobota 10:45-11:45 Volný trénink 13:00 Kvalifikace 13:30 Superpole
Neděle 9:10-09:40 Zahřívací trénink 14:00 Start závodu
BPA
|