www.car.cz
 

KWBT 2009 je minulosti, tituly znaji sve majitele
     28.10.2009 21:16 - tisková zpráva


KW Berg-Trophy 2009 je již minulostí, tituly Mistrů střední Evropy budou co nevidět rozdány. Přihlášky do letošní sezóny naznačovaly zvýšení jezdecké kvality a konkurence, ale realita předčila všechna očekávání. Neskutečně vynikající výkony jednotlivců zvedly natolik úroveň seriálu, že mnoho výborných jezdců s výbornými stroji, v této konkurenci úplně zaniklo.

A jak to tedy nakonec dopadlo? Zcela po zásluze zvítězil v KW Berg-Trophy a titul Mistra střední Evropy 2009 získal Marek Rybníček s vozem Mitsubishi Colt Evo 550. Připravenost jezdce a stroje byla na vynikající úrovni, takže jeho titul ve finále ani nepřekvapil. Druhé místo obsadil a titul Vicemistra střední Evropy 2009 získal zkušený liberecký pilot Aleš Mlejnek s formulí Opel Lotus.

Jeho jízda na hranici přiváděla přítomné k údivu, titul je ve správných rukou. Třetí místo obsadil Miloš Zmeškal, který nově představil formulový vůz Reynard F3000. Po celou sezónu si na vůz zvykal a postupně zlepšoval. Obhajoba vítězství v seriálu z roku 2007 a 2008, ale nevyšla. Vladimír Vitver a jeho Lotus WR9, to byla další hvězdná dvojice letošní sezóny.

S dvoulitrovým vozem zajížděl náchodský jezdec po celý rok vynikající časy a mnohdy pozlobil i absolutní špičku seriálu. Páté místo pro Michala Novického je určitě velkým zklamáním, ale jeho nová formulová technika Reynard 032 F3 v druhé polovině sezóny hodně zlobila a nevyjeté body v konečném účtování moc chyběly. Roman Bubla je dalším velkým překvapením právě uskutečněné sezóny.

S výborně připraveným vozem Mitsubishi Lancer Evo VI obsadil šesté místo, což před sezónou určitě jezdec nepředpokládal. Na sedmém místě skončil David Komárek, který s vozem Mitsubishi Lancer Evo X podával po celý rok výborné výkony a pravidelně se umísťoval v absolutní TOP 10. Jeho technika byla opravdu skvěle připravena.

Petr Vítek se sportovním prototypem Osella PA20 obsadil konečné osmé místo. Při větší účasti jezdce na závodech KW Berg-Trophy 2009, by umístění bylo mnohem a mnohem vyšší. Martin Šípek patří roky ke stabilním špičkovým jezdcům KW Berg-Trophy. Ne jinak tomu bylo i letos v úvodu sezóny, kdy si výborně počínal se sportovním prototypem Lucchini.

Tento závodní speciál byl nově pořízen na letošní sezónu a jezdec se s ním sžil velmi rychle. Škoda brzkého ukončení sezóny. Prestižní TOP 10 absolutního hodnocení seriálu uzavírá další výborný jezdec a to Pavel Ulman s BMW M3. Škoda jen, že do závodů vstoupil letos později. Body mu určitě chybí.


Vše se pomalu již upíná k nové sezóně 2010, kde si všichni přejí, aby byla ještě lepší a kvalitnější než letošní. IHA i jednotliví pořadatelé se budu snažit odstranit chyby, které v uplynulé sezóně vznikly a připravit co nejlepší podmínky pro jezdce. Vše započne přihláškami, které startují 1. 12. 2009. První závody nás čekají v dubnu 2010. Veškeré informace k mezinárodnímu seriálu KW Berg-Trophy naleznete na webových stránkách www.berg-trophy.cz.

PR


 
 
Fotogalerie:   Mohyla 2009 a premiéra Marka Frieda s Jemou atd, foto Martin Blahák

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose