Hlavní cenou hry je SEAT Ibiza ECOMOTIVE, jeden z nejekologičtějších modelů 18.11.2009 21:07 - tisková zpráva
SEAT uvádí online hru UEFA Europa League Fantasy Football
• Každý účastník si sestaví vlastní virtuální tým • Hlavní cenou je SEAT Ibiza ECOMOTIVE • Další ceny zahrnují zájezd pro dvě osoby na finálový zápas UEFA Europa League v Hamburku a oficiální fotbalové míče UEFA Europa League
SEAT, hlavní sponzor fotbalové UEFA Europa League, sponzoruje také internetovou online hru „UEFA Europa League Fantasy Football“ na portálu uefa.com (http://en.uelfantasy.uefa.com). Registrovaní hráči si v této hře sestavují vlastní virtuální tým z fotbalistů všech mužstev, jež hrají v letošní sezoně UEFA Europa League.
PRVNÍ CENA – VYŘAZOVACÍ ČÁST SEAT věnoval jako hlavní cenu vůz SEAT Ibiza ECOMOTIVE, jeden z nejekologičtějších modelů ve své třídě s emisemi CO2 jen 98 g/km. První cenu získá hráč, jehož tým fotbalistů nasbírá nejvyšší počet bodů v období od únorového prvního kola vyřazovací části s 32 nejlepšími týmy do finálového zápasu, který se odehraje 12. května 2010.
CENA ZA NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ V POŘADÍ HRÁČŮ Druhý hráč, který úspěšně provede svůj tým skupinovou částí a po semifinálových zápasech bude na prvním místě v pořadí hráčů, získá od společnosti SEAT zájezd pro dvě osoby včetně ubytování s veškerým servisem a dvou vstupenek na finálový zápas UEFA Europa League v Hamburku.
CENY PRO JEDNOTLIVÉ HRACÍ DNY V jednotlivých hracích dnech lze vyhrát také 15 dalších cen. V každém hracím dni totiž hráč s největším počtem dosažených bodů získá oficiální fotbalový míč UEFA Europa League. Míč byl vyvinut speciálně pro nový turnaj a jeho hladký povrch a neměnná dráha letu budou zárukou mnoha hodin zábavné hry.
Všechny ceny mohou získat pouze účastníci s trvalým bydlištěm v zemi, jejíž národní fotbalová asociace je členem UEFA.
SEAT je hlavním sponzorem UEFA Europa League ve fotbale po dobu tří sezon od začátku září 2009 do roku 2012. Smlouva o partnerství zahrnuje pořádaní akcí, propagaci ve sdělovacích prostředcích a další sponzorské činnosti, které mají za cíl podpořit silné spojení mezi značkou SEAT a fotbalovými fanoušky po celé Evropě.
PR
|