www.car.cz
 

Citroën oznámil svou účast na humanitárním projektu v Burkina Faso
     28.11.2009 20:49 - tisková zpráva


90 LET CITROËNU: ZNAČKA SE ZAPOJUJE DO PROJEKTU ORGANIZACE ACTION CONTRE LA FAIM

Jedna oslavila 90 let, druhá 30 let. Jedna je společnost vyrábějící automobily, druhá humanitární organizace. Společnost Citroën a asociace Action contre la Faim (Akce proti hladu) se společně sešli v úterý večer v salonu C_42, mezinárodní vitríně značky Citroën, aby společně oslavili své narozeniny. Citroën při této příležitosti oznámil svou účast na projektu v Burkina Faso, který připravila asociace Action contre la Faim.


Citroën je značka občanské a odpovědné společnosti, která se tudíž rozhodla pustit se s asociací Action contre la Faim do projektu, který přesahuje automobilové odvětví. Generální ředitel Citroënu Frédéric Banzet oznámil v přítomnosti ředitele asociace Action contre la Faim Denise Metzgera, že „společnost přispěje k financování projektu v Burkina Faso, jenž ve školách v provincii Tapoa zajistí přístup k pitné vodě“.

Tato trvalá akce umožní rovněž zlepšit životní podmínky více než 5 000 žáků. „Je to závazek, který přesně zapadá do linie hodnot značky, hodnot sdílení, humanismu a optimismu, které jsou pevně zakořeněné v naší historii.“


Sdílení výročí bylo červenou nitkou, která se vine všemi akcemi, jež se ve Francii konaly za posledních několik měsíců při příležitosti 90. výročí značky. Výročí sdílené se sběrateli během jízdy 90 mýtických modelů Paříží 3. října, výročí sdílené s veřejností, která mohla prostřednictvím soutěže na internetu vyhrát jednu z 30 nocí v dočasném „pokoji pod hvězdami“umístěném v posledním patře salonu C_42, výročí sdílené se sportovci, designéry a dalšími podnikateli na tématických večeřích… Dosud nevídané kreativní akce oslavující 90 let „Kreativní technologie“.



Valérie Gillot: valerie.gillot@citroen.com Tel: +33 1 58 79 86 99 / +33 6 83 92 92 96
CITROËN FRANCE - SERVICE PRESSE
Immeuble Colisée III - CC : LI044 - 6 rue Fructidor 75835 Paris Cedex 17 - TÉL. : +33(0) 1 58 79 75 87 - FAX : +33(0) 1 58 79 73 88 -
service_presse@citroen.com – www.citroen-presse.com – www.citroen.com

Marie Guidolin: marie.guidolin@citroen.com Tel: + 33 1 58 79 72 93 / +33 6 88 21 65 70





Značka CITROEN
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací a automobilové kreativity, nabízí svým zákazníkům moderní komplexní řadu osobních a užitkových vozů. Značka je díky vozu C4 Picasso evropským lídrem mezi kompaktními MPV a s vozem C1 se řadí do čela vozů s emisemi max. 110 g CO2/km. CITROËN v roce 2008 znamená 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců a 1 356 000 prodaných vozů. V roce 2009 se značka pustila do komplexního projektu transformace: nová identita, nové vztahy se zákazníky, nová řada produktů – řada DS.
.



CITROËN: 90 let inovativních technologií a automobilové kreativity

Značka Citroën, která vznikla v roce 1991, letos slaví 90 let. Citroën znamená silnou a bohatou firemní kulturu, kterou neustále pohání vůle: chápat, překvapovat a uspokojovat své zákazníky.


90 let kreativních vozů
Citroën je nejčastějším předmětem zájmu sběratelů na celém světě. Citroën s vozy, z nichž se staly symboly své doby, jako je Type A, Traction Avant, 2 CV, DS nebo v novější době Berlingo, C4 Picasso, C5 či nová C3, nikdy nepřestal nabízet moderní a kreativní přístup mobility.


90 let inovací
Včera to byl model Traction, první vůz s pohonem vepředu, dnes je to technologie Stop & Start, zítra hybridní dieselové motory. Citroën znamená vizi: kreativní technologii.

Cílem této vize je podávat víc než jen technické a vědecké výkony, znamená to nacházet správné, užitečné a překvapující odpovědi: nové vozy a nové služby, ilustrující označení „Kreativní technologie“.


90 let dobývání
Citroën vstoupil s pěti tituly mistra světa v poháru konstruktérů a šesti tituly mistrů světa pro posádku ve složení Sébastien Loeb a Daniel Elena do světa automobilových závodů. Tato bohatá historie, sahající od automobilových rallye po dlouhé expedice, je důkazem technologického mistrovství značky Citroën a její touhy vítězit.


90 let komunikace
Nekonformní a odvážná komunikace nezná u Citroënu hranice. Na podporu značky a jejích modelů se využívají veškeré, a to i dosud zcela nevídané prostředky, od Eiffelovky po internet. Citroën se dnes stejně jako na svém počátku vyjadřuje velmi důrazně.



Hlavní historická data

1919: zrod automobilové značky
1919: zrod automobilové značky
1919: uvedení modelu Type A, prvního sériově vyráběného vozu v Evropě
1920: založení prvních firemních jeslí
1922-1923: první přejezd Sahary v polopásových vozech B2
1923: zahájení prodeje hraček Citroën (autíčka, makety…)
1924-1925: expedice Croisière Noire (přejezd Afriky v délce 30 000 km)
1924: uvedení prvního sériového vozu s celokovovou karoserií B10
1925: Citroën osvětluje na 10 let Eiffelovku
1927: příchod Charlese Lindbergha do továrny na nábřeží Javel
1928: prodej vozů C4 a C6
1931-1932: expedice Croisière Jaune (12 000 km po Asii)
1933: první sportovní výkon, kdy model „Petite Rosalie“ absolvuje za 133 dnů v Montlhéry 300 000 km
1934: představení modelu Traction Avant, prvního sériového vozu s pohonem na přední kola
1934: Michelin přebírá kontrolu nad firmou
1935: umírá André Citroën
1936: první naftový motor ve voze Citroën
1947: představení vozu Type H (užitkový vůz s pohonem vpředu a rovnou podlahou)
1948: představení vozu 2 CV
1954: první využití hydraulického odpružení u vozu Traction avant 15-6 H
1955: představení vozu DS
1957: zastavení výroby vozu Traction
1959: první vítězství v rallye Monte Carlo s vozem ID 19
1961: zahájení provozu v továrně v Rennes-la-Janais, výroba vozu Ami 6
1965: založení technického střediska ve Vélizy
1967: Pařížský autosalon, uvedení otočných světlometů u vozu DS
1968: uvedení vozu Méhari
1970: představení vozů SM a GS
1973: Africká rallye ve voze 2 CV
1974: uzavření továrny na nábřeží Javel
1974: rodina Peugeot kupuje značku Citroën
1974: uvedení vozu CX
1975: výroba posledního vozu DS
1981: reklama, jejímž autorem je Raymond Savignac, „Kupředu, Citroëne“
1982: uzavření podniku na nábřeží Javel
1984: spuštění prodeje vozu C15, který se vyráběl 22 let
1985: nová identita značky s bílými šípy na červeném pozadí
1986: Operace Dragon se 140 mladými lidmi, kteří přejeli Čínu ve voze AX
1989: uvedení vozu Xm
1991: první účast a vítězství značky Citroën na rallye Paris-Dakar
1991: André Citroën zvolen automobilovou porotou Konstruktérem století za své inovace
1993: uvedení vozu Xantia
1993: nový reklamní slogan „Neumíte si představit, co všechno pro vás Citroën může udělat“
1996: uvedení vozu Berlingo, prvního modelu typu „ludospace“
1997: Raid Berlingo, při němž se 198 mladých Evropanů vydalo na cestu z Paříže do Moskvy
1998: vznik motorů HDi
1999: první vítězství na mistrovství světa v rallye s vozem Xsara Kit Car
1999: uvedení vozu Xsara Picasso
1999: Citroën překračuje milion vozů prodaných za rok
2001: slavnostní otevření muzea značky Citroën v Aulnay
2002: uvedení modelů C3 a C8
2003: první titul v Poháru konstruktérů na mistrovství světa v rallye
2004: reklama s tančícím robotem, kterou u příležitosti uvedení vozu C4 vytvořil Neil Blomkamp
2007: otevření reprezentativního autosalonu 42 Champs-Elysées v Paříži
2006: uvedení modelu C4 Picasso
2008: uvedení nové C5
2009: projekt značky představující novou identitu, nové zákaznické vztahy a novou produktovou řadu. Uvedení modelu C3 Picasso a nové C3.



PR


 
 
Fotogalerie:   Setkání VIP na kárách v Litomyšli s mistrem Evropy 09 V.Janíkem,foto David Kárný

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose