Citroën oznámil svou účast na humanitárním projektu v Burkina Faso 28.11.2009 20:49 - tisková zpráva
90 LET CITROËNU: ZNAČKA SE ZAPOJUJE DO PROJEKTU ORGANIZACE ACTION CONTRE LA FAIM
Jedna oslavila 90 let, druhá 30 let. Jedna je společnost vyrábějící automobily, druhá humanitární organizace. Společnost Citroën a asociace Action contre la Faim (Akce proti hladu) se společně sešli v úterý večer v salonu C_42, mezinárodní vitríně značky Citroën, aby společně oslavili své narozeniny. Citroën při této příležitosti oznámil svou účast na projektu v Burkina Faso, který připravila asociace Action contre la Faim.
Citroën je značka občanské a odpovědné společnosti, která se tudíž rozhodla pustit se s asociací Action contre la Faim do projektu, který přesahuje automobilové odvětví. Generální ředitel Citroënu Frédéric Banzet oznámil v přítomnosti ředitele asociace Action contre la Faim Denise Metzgera, že „společnost přispěje k financování projektu v Burkina Faso, jenž ve školách v provincii Tapoa zajistí přístup k pitné vodě“.
Tato trvalá akce umožní rovněž zlepšit životní podmínky více než 5 000 žáků. „Je to závazek, který přesně zapadá do linie hodnot značky, hodnot sdílení, humanismu a optimismu, které jsou pevně zakořeněné v naší historii.“
Sdílení výročí bylo červenou nitkou, která se vine všemi akcemi, jež se ve Francii konaly za posledních několik měsíců při příležitosti 90. výročí značky. Výročí sdílené se sběrateli během jízdy 90 mýtických modelů Paříží 3. října, výročí sdílené s veřejností, která mohla prostřednictvím soutěže na internetu vyhrát jednu z 30 nocí v dočasném „pokoji pod hvězdami“umístěném v posledním patře salonu C_42, výročí sdílené se sportovci, designéry a dalšími podnikateli na tématických večeřích… Dosud nevídané kreativní akce oslavující 90 let „Kreativní technologie“.
Valérie Gillot: valerie.gillot@citroen.com Tel: +33 1 58 79 86 99 / +33 6 83 92 92 96 CITROËN FRANCE - SERVICE PRESSE Immeuble Colisée III - CC : LI044 - 6 rue Fructidor 75835 Paris Cedex 17 - TÉL. : +33(0) 1 58 79 75 87 - FAX : +33(0) 1 58 79 73 88 - service_presse@citroen.com – www.citroen-presse.com – www.citroen.com
Marie Guidolin: marie.guidolin@citroen.com Tel: + 33 1 58 79 72 93 / +33 6 88 21 65 70
Značka CITROEN CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací a automobilové kreativity, nabízí svým zákazníkům moderní komplexní řadu osobních a užitkových vozů. Značka je díky vozu C4 Picasso evropským lídrem mezi kompaktními MPV a s vozem C1 se řadí do čela vozů s emisemi max. 110 g CO2/km. CITROËN v roce 2008 znamená 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců a 1 356 000 prodaných vozů. V roce 2009 se značka pustila do komplexního projektu transformace: nová identita, nové vztahy se zákazníky, nová řada produktů – řada DS. .
CITROËN: 90 let inovativních technologií a automobilové kreativity
Značka Citroën, která vznikla v roce 1991, letos slaví 90 let. Citroën znamená silnou a bohatou firemní kulturu, kterou neustále pohání vůle: chápat, překvapovat a uspokojovat své zákazníky.
90 let kreativních vozů Citroën je nejčastějším předmětem zájmu sběratelů na celém světě. Citroën s vozy, z nichž se staly symboly své doby, jako je Type A, Traction Avant, 2 CV, DS nebo v novější době Berlingo, C4 Picasso, C5 či nová C3, nikdy nepřestal nabízet moderní a kreativní přístup mobility.
90 let inovací Včera to byl model Traction, první vůz s pohonem vepředu, dnes je to technologie Stop & Start, zítra hybridní dieselové motory. Citroën znamená vizi: kreativní technologii.
Cílem této vize je podávat víc než jen technické a vědecké výkony, znamená to nacházet správné, užitečné a překvapující odpovědi: nové vozy a nové služby, ilustrující označení „Kreativní technologie“.
90 let dobývání Citroën vstoupil s pěti tituly mistra světa v poháru konstruktérů a šesti tituly mistrů světa pro posádku ve složení Sébastien Loeb a Daniel Elena do světa automobilových závodů. Tato bohatá historie, sahající od automobilových rallye po dlouhé expedice, je důkazem technologického mistrovství značky Citroën a její touhy vítězit.
90 let komunikace Nekonformní a odvážná komunikace nezná u Citroënu hranice. Na podporu značky a jejích modelů se využívají veškeré, a to i dosud zcela nevídané prostředky, od Eiffelovky po internet. Citroën se dnes stejně jako na svém počátku vyjadřuje velmi důrazně.
Hlavní historická data
1919: zrod automobilové značky 1919: zrod automobilové značky 1919: uvedení modelu Type A, prvního sériově vyráběného vozu v Evropě 1920: založení prvních firemních jeslí 1922-1923: první přejezd Sahary v polopásových vozech B2 1923: zahájení prodeje hraček Citroën (autíčka, makety…) 1924-1925: expedice Croisière Noire (přejezd Afriky v délce 30 000 km) 1924: uvedení prvního sériového vozu s celokovovou karoserií B10 1925: Citroën osvětluje na 10 let Eiffelovku 1927: příchod Charlese Lindbergha do továrny na nábřeží Javel 1928: prodej vozů C4 a C6 1931-1932: expedice Croisière Jaune (12 000 km po Asii) 1933: první sportovní výkon, kdy model „Petite Rosalie“ absolvuje za 133 dnů v Montlhéry 300 000 km 1934: představení modelu Traction Avant, prvního sériového vozu s pohonem na přední kola 1934: Michelin přebírá kontrolu nad firmou 1935: umírá André Citroën 1936: první naftový motor ve voze Citroën 1947: představení vozu Type H (užitkový vůz s pohonem vpředu a rovnou podlahou) 1948: představení vozu 2 CV 1954: první využití hydraulického odpružení u vozu Traction avant 15-6 H 1955: představení vozu DS 1957: zastavení výroby vozu Traction 1959: první vítězství v rallye Monte Carlo s vozem ID 19 1961: zahájení provozu v továrně v Rennes-la-Janais, výroba vozu Ami 6 1965: založení technického střediska ve Vélizy 1967: Pařížský autosalon, uvedení otočných světlometů u vozu DS 1968: uvedení vozu Méhari 1970: představení vozů SM a GS 1973: Africká rallye ve voze 2 CV 1974: uzavření továrny na nábřeží Javel 1974: rodina Peugeot kupuje značku Citroën 1974: uvedení vozu CX 1975: výroba posledního vozu DS 1981: reklama, jejímž autorem je Raymond Savignac, „Kupředu, Citroëne“ 1982: uzavření podniku na nábřeží Javel 1984: spuštění prodeje vozu C15, který se vyráběl 22 let 1985: nová identita značky s bílými šípy na červeném pozadí 1986: Operace Dragon se 140 mladými lidmi, kteří přejeli Čínu ve voze AX 1989: uvedení vozu Xm 1991: první účast a vítězství značky Citroën na rallye Paris-Dakar 1991: André Citroën zvolen automobilovou porotou Konstruktérem století za své inovace 1993: uvedení vozu Xantia 1993: nový reklamní slogan „Neumíte si představit, co všechno pro vás Citroën může udělat“ 1996: uvedení vozu Berlingo, prvního modelu typu „ludospace“ 1997: Raid Berlingo, při němž se 198 mladých Evropanů vydalo na cestu z Paříže do Moskvy 1998: vznik motorů HDi 1999: první vítězství na mistrovství světa v rallye s vozem Xsara Kit Car 1999: uvedení vozu Xsara Picasso 1999: Citroën překračuje milion vozů prodaných za rok 2001: slavnostní otevření muzea značky Citroën v Aulnay 2002: uvedení modelů C3 a C8 2003: první titul v Poháru konstruktérů na mistrovství světa v rallye 2004: reklama s tančícím robotem, kterou u příležitosti uvedení vozu C4 vytvořil Neil Blomkamp 2007: otevření reprezentativního autosalonu 42 Champs-Elysées v Paříži 2006: uvedení modelu C4 Picasso 2008: uvedení nové C5 2009: projekt značky představující novou identitu, nové zákaznické vztahy a novou produktovou řadu. Uvedení modelu C3 Picasso a nové C3.
PR
|