David Komárek mušky na lanceru již vychytal. V Blovicích spokojenost. Pavel Jelínek
Sobotní sprintrallye v okolí Blovic se zúčastnila také posádka David Komárek a Zdeněk Roupec s áčkovým lancerem po Gargulákovi. Po slušném úvodu sezóny a šestém místě v domácích Okříškách a čtvrtém v Brně následovaly dvě odstoupení pro technické závady na Kopné a v Pačejově. V Blovicích ale již opět vůz fungoval tak, jak má, a tým Komvet si zde připsal páté místo, když zároveň byl první mezi „neWRCéčky“.
„V podstatě všechno fungovalo dobře, nějaké drobnosti jsou vždy, ale s tím počítáme. Vzhledem k tomu, že jezdíme pouze sprinty, máme problém s vyježděností. Výsledek tomu tedy odpovídá. Jsme spokojeni a doufáme, že Vyškově to bude zase o něco lepší,“ říkal po dojetí do cíle David Komárek. Připomeňme ovšem, že David nadále střídá starty v rallye se závody do vrchu, kde vodí rovněž lancer, ale mnohem výkonnější. Jeho vrchařský vůz disponuje výkonem přes 500 koní a suverénně kraluje kategorii M i plechových vozů na našich kopcích vůbec.
Jezdec z Vysočiny si blovickou soutěž pochvaloval, i když drobné připomínky se dají najít vždy: „Počasí bylo pěkné, problémy s organizací nebyly. Možná by byla pro příště lepší volba tratí. Například loňský ročník byl podle nás v tomto směru lepší. RZ 1, 4, 7 se nám ale třeba líbila. Navíc servis nebyl zvolen až tak úplně vhodně, ježděním po servisu jsme ztratili vždy asi 5 minut. Je nám ale jasné, že pořadatelé to nemají jednoduché a jsme rádi za každé svezení,“ poznamenal dále pilot, který vloni ve sprintech vybojoval titul ve skupině N.
Hlavní je, že tentokrát posádka neměla prakticky vůbec žádné problémy, jak říká na závěr David: „Problémy nebyly a doufám, že většinu mušek jsme na autě již vychytali.“
Za dva týdny tým Komvet Racing vyráží s oběma vozy skupiny M na další závod do vrchu do Lanškrouna (s druhým jezdí Davidův otec Josef), pokud jde o rallye, pak se těší do zářiového Vyškova.
Tisková informace Komvet Racing,
V Brně 9. srpna 2004
1. |
1 |
Václav Pech / Petr Uhel Ford |
A8 / 1 |
0:30:52.4 |
0:30:52.4 |
0:00:00.0 0:00:00.0 |
2. |
2 |
Štěpán Vojtěch / Michal Ernst Peugeot |
A8 / 2 |
0:31:01.9 |
0:31:01.9 |
0:00:09.5 0:00:09.5 |
3. |
3 |
Tomáš Vojtěch / Štěpán Palivec Peugeot |
A8 / 3 |
0:32:01.7 |
0:32:01.7 |
0:01:09.3 0:00:59.8 |
4. |
10 |
Jiří Volf / Billy Latif Škoda |
A8 / 4 |
0:32:28.4 |
0:32:28.4 |
0:01:36.0 0:00:26.7 |
5. |
11 |
David Komárek / Zdeněk Roupec Mitsubishi |
A8 / 5 |
0:32:58.4 |
0:32:58.4 |
0:02:06.0 0:00:30.0 |
6. |
8 |
Ludvík Otto / Renáta Ottová Toyota |
A8 / 6 |
0:33:18.4 |
0:33:18.4 |
0:02:26.0 0:00:20.0 |
7. |
12 |
Viktor Szabó / Michal Ježek Škoda |
A8 / 7 |
0:33:27.0 |
0:33:27.0 |
0:02:34.6 0:00:08.6 |
8. |
19 |
Vojtěch Štajf / Jiří Černoch Mitsubishi |
PV / 1 |
0:33:28.5 |
0:33:28.5 |
0:02:36.1 0:00:01.5 |
9. |
5 |
Jan Votava / Franta Synáč Mitsubishi |
PV / 2 |
0:33:36.9 |
0:33:36.9 |
0:02:44.5 0:00:08.4 |
10. |
14 |
Josef Semerád / Bohuslav Ceplecha Mitsubishi |
PV / 3 |
0:33:42.1 |
0:33:42.1 |
0:02:49.7 0:00:05.2 |
|