Čtyřiadvacetihodinový závod v Dubaji míří do svého sobotního finiše, který bude ve 14 hodin místního času. V absolutní klasifikaci patří první místo stále francouzskému týmu IMSA Performance s vozem Porsche 997 GT3. Náš K&K racing si ale své třetí místo ve třídě už nevylepší, protože po nezaviněné havárii Petra Fulína krátce před devátou hodinou mají mechanici plné ruce práce, aby vůz vůbec projel cílem.
Sobota přinesla kvartetu Marcel Kusín, Petr Válek, Petr Fulín a Štěpán Ládík nečekaně dramatické chvíle na trati. Po kolizi Štěpána s vozem týmu Black Falcon kolem páté hodiny ranní, kdy pak mechanici dávali auto hodinu a půl dohromady, se zdálo, že si letošní smůlu K&K racing už vybral.
Jenže zůstalo jen u přání. Petr Válek s dobře opraveným autem svůj stint dokončil a přenechal místo za volantem Petru Fulínovi, který v té chvíli zastoupil Marcela Kusína, aby si po probdělé noci trochu odpočinul.
Petr začal tak, jak jsme si v Dubaji už zvykli. Zajel opět několik rychlých kol a zdálo se, že by ztrátu na oba vedoucí týmy mohl opět o něco snížit. Jenže při předjíždění už obstarožní „placky“ Sakeru Sportscar GT TDI nizozemského týmu Henka Thijsena se mu soupeř zezadu doslova vklínil pod vůz, bavoráka nadzvedl a narazil s ním do betonové zdi.
„Bylo to asi v padesátikilometrové rychlosti, takže jsem se zapřel a nic se mi nestalo. Auto to ale odneslo rozbitým předkem. Soupeř se sice pak přišel omluvit, ale zřejmě ani nebrzdil, protože, když jsem ho vnějškem předjel, tak mi nepochopitelně svojí „plackou“ podjel auto, nadzvedl zadní kola a vrazil se mnou do zdi.
S tím nic dělat nešlo. Bohužel jsme ztratili šanci bojovat ještě o místa před námi“, řekl Petr Fulín. Šance na druhé místo opravdu byla, protože tým Duwo, kterému patřilo druhé místo, měl krátce na to problémy s tlumiči a musel na čas do boxů. V čele třídy A4 do tří litrů zůstává tým Black Falcon 2 s vozem BMW Z4Coupé.