www.car.cz
 

Kokořínsko Historic 2010 se vydařilo a nechyběla ta správná zimní atmosféra
     22.2.2010 14:23 - tisková zpráva


Kokořínsko Historic - zima jak má být

Díky letošní dlouhé zimě měla jízda spolehlivost Kokořínsko Historic tu správnou atmosféru. Přestože začala obleva a dlouho nesněžilo, tak si posádky přesto užily. Jezdilo se na sněhu, ledu, mokru, za mlhy, mrznoucího mrholení, za tmy, ale v sobotu i za sluníčka.


Aleš Urban - Marek Franc

Miroslav Krejsa - Lenka Sopková

Aleš Egidy - Markéta Bukolská

Yoann Nikodem - Guillaume Fraineau

Oto Kuhn - Renata Süssová

Attilio Škvor - Vladimír Nouzák

Miroslav Maun - Monika Faltová

Na poslední chvíli se odhlásilo šest posádek, a tak se jich na startu v Lobči sešlo třicet s vozy značek Škoda, Renault, Simca, Trabant, Fiat, Lancia, Audi, Mini, Ford, Porsche, Volkswagen, Saab, MG, Opel. Francouzská dvojice Yoann Nikodem a Guillam Fraineau se dostavila s atraktivním Peugeotem 404 Cabrio, ale bohužel na letních gumách. Poučili se a už dnes shánějí zimní obutí na příští rok.

Ti všichni startovali v uzavřených vozech, naproti tomu Aleš Egidy a Markéta Bukolská podali heroický výkon, když čtyři stovky kilometrů absolvovali v otevřeném sportovním automobilu Hvězda 1200 z roku 1953. Klobouk dolů. Právem jim patřila cena za statečnost a odvahu, o tom nikdo nepochyboval.

Uznání rozhodně zaslouží také pan Attilo Škvor, který se nebál vzít do zimních podmínek nízkou Lancii Beta, přestože uvažoval o Škodě Octavia. S Lancií byl rozhodně vítanějším zpestřením.

Pořadatelé z ASK Praha, kteří připravili tuto akci během dvou měsíců z nuly, se sice nevyvarovali drobných chyb, ale na druhé straně připravili takovou trať, za níž sklidili pochvalu prakticky od všech posádek, které i drobné zádrhely odpustily. Mnozí nechtěli věřit, že byla trať byla postavena pouze s turistickou mapou, pak jednou napsaná a jednou zkontrolovaná. Pro mě to byla největší odměna, zvláště když takové uznání zazní z úst takového zkušeného jezdce jako je pan Miroslav Krejsa, jenž se stal se Škodou Tudor také celkovým vítězem.

Ten projel prakticky i jeden hodně obtížný úsek, který další posádky na pokyn pořadatelů raději objížděly. Spokojen byl také pan Karel Hrnčiřík, druhý v cíli, se Simcou Aronde Elyseé. Dobré hodnocení potěší rovněž od pana Milana Bumby, který vlastně zimní veteránskou soutěž vymyslel, odjel dva ročníky a nyní se sám zúčastnil akce ve stejném duchu, jen pod jiným názvem.

Pořadatelé by touto cestou chtěli moc poděkovat manželům Tomášovi a Zuzce Pavlíkovým z Lobče za poskytnutý azyl a příjemné prostředí. Dále panu Pavlu Dušánkovi a jeho kolegům za vstřícnost při absolvování dvou zkoušek na sosnovském autodromu. Jezdilo se sice na mokru, ale zato s brodem. Poděkování si zaslouží také cateringová firma pana Jana Dlouhého za občerstvení v Sosnové.

Díky sponzorům – Alcar Bohemia, Peugeot ČR, Sheron nebo Bosch si dvacet prvních posádek odneslo i drobné věcné ceny. A zapomenout nesmíme ani na ASK Praha včele s paní Helenou Huclovou a Karlem Trojanem sen. za pomoc a partnerství, bez níž by se Kokořínsko Historic nemohlo vůbec uskutečnit.

Další článek od přímého účastníka najdete na www.automuzeum.cz 

Jindra lasík

fotografie  z této akce  ZDE

Neprošlo jazykovou korekt.


 
 
Fotogalerie:   Winter Trial 2010 objektivem Mirka Knedly sen.

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose