Skvělý výsledek akce s nabídkou velkých slev „Opel 24 hodin“:      9.3.2010 23:21 - tisková zpráva
 
 
			
			 
			
 492 prodaných vozů Opel během 24 hodin! Naprostý úspěch
9. březen 2010 
  Skvělý výsledek akce „Opel 24 hodin“:  492 prodaných vozů Opel během 24 hodin!  • Největší zájem byl o novou Astru a Corsu  • Nejúspěšnější dealer – BS Auto – prodal za 24 hodin 62 vozů 
  S vidinou slev až 200 000 Kč a mimořádně výhodných nabídek doplňků a příslušenství zavítaly do tuzemských dealerství Opel během uplynulého pátku a soboty stovky zájemců o nový automobil. Mimořádně výhodná nabídka non-stop kampaně „Opel 24 hodin“ se odrazila v prodeji celkem 492 automobilů Opel! I přesto, že tuzemský trh oslabil se týmu Opel a dealerům značky podařilo dosáhnout lepšího výsledku než v loňské kampani. 
  „Vzhledem ke složité situaci automobilového trhu hodnotíme letošní výsledek kampaně „Opel 24 hodin“ jako naprostý úspěch,“ říká Stephane Chauville, ředitel zastoupení značky Opel pro ČR a SR. „Znovu se ukázalo, že nová strategie Opelu, přicházející s výbornými produkty a agresivní nabídkou, nese své ovoce.“ 
  „Čtyřiadvacetihodinovou“ prodejní kampaň Opel letos uspořádal již pošesté – a i letošní výsledek dokázal, že na dobře připravenou akci s kvalitní nabídkou zákazníci slyší. 
  „Kromě absolutního čísla prodejů nás velmi těší i to, že největší poptávka byla o novou Astru – to svědčí o zájmu, kterému se naše ambiciózní novinka těší mezi zákazníky,“ říká Jan Řepa, marketingový manažer značky Opel pro ČR a SR. „Na druhém místě se umístila Corsa, jejíž atraktivitu umocňuje nejenom čerstvý technologický facelift, ale i akční model „edice 111“, který si za výhodou cenu přiváží bohatou výbavu.“ 
  Nejúspěšnějším prodejcem kampaně „Opel 24 hodin“ se stala společnost BS Auto, která prodala 62 vozů. A celkem devět dealerů se dostalo přes 30 prodaných vozů… 
  Kromě vysoké kvality přispívá k popularitě modelů značky Opel mj. i nadprůměrná šestiletá (!) záruka na téměř všechny modelové řady a samozřejmě i dobrá cenová politika. „Ukončení kampaně „Opel 24 hodin“ určitě neznamená konec uvádění zajímavých akčních modelů na tuzemský trh – i pro další týdny a měsíce připravujeme velmi agresivní nabídky,“ naznačuje Stephane Chauville další kroky tuzemského zastoupení značky Opel. 
Neprošlo jazykovou korekturou    
				 |