A nejen to. Včera byly oba těžce namáhané agregáty rozebrány doslova do posledního šroubku. Prohlídka ani nenaznačila větší stupeň opotřebování nejvíce namáhaných komponentů. "Znovu opakuji. Pakliže na Lausitzringu probíhalo vedle pokusů o světové rekordy zároveň testování motorů, můžeme být v tomto ohledu absolutně spokojeni," potvrdil David Vršecký. Jak zároveň dodal, platilo i v tomto případě, že každé zlo může být k něčemu dobré. "Výbuch první pneumatiky, poškodil auto natolik, že jsme se museli posadit do náhradního vozu. Opět všechno fungovalo bez sebemenších obtíží. Auto je prakticky připraveno k závodění."
Před zítřejším pokusem o překonání světového rekordu na 100 km, který se v případě přízně počasí uskuteční na okruhu Dekra, došlo pouze k výměně turbodmychadel. "Nemuseli jsme, nicméně jistota je jistota," prohlásil závodní inženýr Robin Dolejš, když vcelku pochopitelně odmítl jakékoli prognózy. "Adrenalinu jsme si užili dost v úterý. Snad to zítra proběhne klidněji."