www.car.cz
 

Vůz RCZ zlatý na 24 hodinovce v Nürburgringu ve dvoulitrových dieselech.
     18.5.2010 10:16 - tisková zpráva


Vítězství vozu RCZ „200 let“ v závodu 24 hodin v Nürburgringu


Vůz RCZ „200 let“ týmu Peugeot Německo zvítězil v 38. ročníku závodu 24 hodin v Nürburgringu v dieselové kategorii do 2 l.

Značka Peugeot, která se tohoto slavného závodu zúčastnila poprvé, aby připomenula své 200leté výročí a současně uvedení svého výjimečného kupé Peugeot RCZ na trh, do závodu nasadila dva vozy. Na startu tohoto závodu, který je v Německu velmi sledován a každoročně se jej zúčastní na 220 000 diváků, se sešlo 211 závodních vozů.

První místo v kategorii D1T vybojoval vůz RCZ se startovním číslem 201, za jehož volantem se vystřídali Jürgen Nett, Joey Kelly, Michael Bohrer a Henning Klipp. Na stupních vítězů se s nimi objevila i posádka vozu RCZ se startovním číslem 200 ve složení Jean-Philippe Peugeot, Stéphane Caillet, Cyrus Ayari a Olivier Perez, která se ve stejné kategorii umístila na 3. místě.

Za úspěchem vozů RCZ stojí jejich vysoká spolehlivost, výkonnost motoru HDi FAP dosahující 200 koní a účinnost podvozkových náprav. To vše přispělo značnou měrou k úspěchu v závodu. Peugeot tak vděčí za své vítězství všem francouzským i německým inženýrům, technikům a pilotům, kteří se podíleli na přípravě, vložili do ní svůj um a učinili z tohoto závodu mimořádné dobrodružství.

Peugeot rovněž zaznamenal vítězství v celkovém pořadí Pedra Lamy (pilot týmu Peugeot Sport) a ostatních členů jeho týmu za volantem oficiálního vozu BMW M3 č. 25.


Radka Matthey

PR

Peugeot
Peugeot je jedinou značkou poskytující komplexní nabídku prostředků globální mobility: osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a široká nabídka servisních a doplňkových služeb. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení hledání dokonalosti a emocí pod značkou Peugeot.

V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů, a stal se nejvýznamnější francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a obsadil 10. příčku v celosvětovém žebříčku. 50 % vozů Peugeot prodávaných po celém světě vykazuje emise pod 140 g / km. Značka vychází ze své 200 leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice.

Pokračuje ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz iOn, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě přichází s novou nabídkou mobility na míru, službou Mu by Peugeot.

PR

Neprošlo jazykovou korekturou


 
 
Fotogalerie:   8.Slovácký Okruh - moto Staré Město 2010 foto Luboš Novosád

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose