www.car.cz
 

MČR historiků v roce 2004 ve světle změn hodnocení
     Pavel Jelínek


Tady si neodpustím poznámku, že zrušení sportovních prototypů na okruhových závodech pro letošní rok má možná také mít jediný smysl, a to, aby všichni své vozy rozprodali za hranice a za rok se zase prototypy mohou vypsat, pokud tu už žádný nebude… Přesně tak lze vnímat nekompetenci na klíčových postech našeho motorsportu...

Vraťme se však ke změnám v předpisech pro historické vozy.
Mistrovství ČR HA ZAV a Poháru FAS AČR ZAO M ČR HA ZAV a Poháru FAS AČR ZAO se mohou jezdci zúčastňovat s vozy těchto kategorií a objemových tříd: kat. 1 - cestovní a upravené cestovní vozy období D, E a F rozdělené podle zdvihového objemu motoru do tříd:
H1 - vozy do 1000 cm3
H2 - vozy od 1001-1300 cm3
H3 - vozy nad 1300 cm3
H4 - vozy GT; GTS; GTP;
- cestovní a upravené cestovní vozy období G, H, I, J a "A Pohár 1300" rozdělené podle zdvihového objemu motoru do tříd:
H5 - vozy do 1300 cm3
H6 - vozy od 1301-1600 cm3
H7 - vozy nad 1600 cm3
H8 - vozy GT; GTS; GTP;

kat. 2 - sportovní prototypy a sportovně závodní vozy z období D, E a F rozdělené podle zdvihového objemu motoru do tříd:
H11 - vozy do 1300 cm3
H12 - vozy nad 1300 cm3.
- sportovní prototypy a sportovně závodní vozy z období G, H, I a J, rozdělené podle zdvihového objemu motoru do tříd:
H13 - vozy do 1300 cm3
H14 - vozy nad 1300 cm3.

kat. 3 - jednosedadlové závodní vozy podle původní specifikace výrobce z období D, E a F rozdělené podle zdvihového objemu motoru do tříd:
H15 - vozy do 1150 cm3
H16 - vozy od 1150-1300 cm3
H17 - vozy nad 1300 cm3.
- jednosedadlové závodní vozy podle původní specifikace výrobce z období G, H, I a J (mimo Mondial), rozdělené podle zdvihového objemu motoru do tříd:
H18 - vozy do 1150 cm3
H19 - vozy od 1150-1300 cm3
H20 - vozy nad 1300 cm3.
Poznámka: Cestovní vozy všech období jen dle homologace a v té době platné Přílohy "J", sportovní a závodní vozy podle původní prokázané specifikace a v té době platné Přílohy "J".

Zajímavý je i článek 1.4.5 Titul "Mistr ČR HA" v závodech do vrchu bude udělen prvnímu v absolutní klasifikaci za předpokladu splnění podmínek čl. 5.1 kapitoly D "Systém mistrovství" a v jednotlivých kategoriích za předpokladu účasti minimálně osmi startujících ve třech podnicích.

Autor: Roman Krejčí  , www.vrchy.com


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose