www.car.cz
 

Vladimír Hladík chce třetí tuzemský titul v řadě. Aston uatím stojí a čeká ..
     28.5.2010 08:41 - tisková zpráva


TechFuture jede letos jen s jedním Cliem a Evropu zatím neplánuje

V trochu jiné roli, a také s jinými výsledky, vstoupila do nové sezony brněnská automobilová stáj TechFuture. Domácí šampionát ve vytrvalostních závodech třídy do 2000 ccm absolvuje jen jedna posádka a první jezdec týmu Vladimír Hladík zatím nepočítá s účastí v seriálu FIA GT4, v němž loni na voze Aston Martin V8 Vantage atakoval první desítku.

Jiný je i úvod sezony po sportovní stránce. Loni bylo nejhorším umístěním na domácích okruzích jedno druhé místo. V prvním závodě letošního domácího mistrovství v Brně obhájci titulu Hladík se svým tradičním spolujezdcem Zdeňkem Dudou museli pro technickou poruchu odstoupit. Ambice na obhájení titulu potvrdili až ve druhém dějství v Mostě, kde se svým Renaultem Clio projeli cílem znova jako první.

„V Brně se po kvalifikaci objevila technická závada, která už bohužel nebyla v závodě řešitelná, a tak jsme museli odstoupit. Nemělo smysl dál pokračovat, raději jsme vyklidili pozice a vlastně okamžitě jsme se už připravovali na další závod,“ vysvětlil Hladík příčiny úvodního nezdaru.

Do druhého závodu nastoupila posádka s novým a upraveným motorem. V kvalifikaci byla až do předposledního kola na prvním místě a nakonec skončila druhá s minimální ztrátou tří desetin vteřiny.

„Byli jsme si vědomi, že v ideálním stavu nejsme, ale už jsme byli přesvědčeni, že máme na to, abychom vyhráli. Ztráta tří desetin není ve vytrvalostních závodech podstatná. V závodě se nám nejprve objevila nějaká nesrovnalost v elektronice a pak i drobná mechanická závada. Z toho důvodu jsme museli trochu zpomalit, abychom autu nějak neublížili. Jenže podobné technické závady se nevyvarovaly ani ostatním týmům, takže jsme nakonec vcelku bez problémů vyhráli, i když jsme jezdili časy o sekundu až dvě pomalejší než v kvalifikaci,“ popsal Hladík pro něj již vítězný druhý závod.

Hladík přiznává, že technické problémy v prvním brněnském závodě ho nemile překvapily, protože startoval prakticky s novým motorem, který selhal už po dvou závodech. Nicméně přes tento výpadek je jednoznačným cílem sezony obhájení domácího titulu ve vytrvalostních závodech dvoulitrů. Byl by to jeho již třetí v řadě za sebou. O tom, na jaké zahraniční trati se letos objeví, se teprve rozhoduje.

„Auto pro GT4 sice stále mám, ale zatím závody neplánuju. První díl v Silverstone jsem jet nemohl, protože jsme všechno úsilí a čas směřovali k doladění Clia pro domácí šampionát. Druhý závod ve Spa zase termínově koliduje s domácím mistrovstvím v Mostě a navíc i se světovou sérií Renaultu, kterou samozřejmě chceme v Brně jet. To pro nás bude nabitý víkend, protože chceme stihnout oba závody. Jestli pojedu třetí závod v Paul Ricardu, to v tuto chvíli opravdu nevím, ale někde v Evropě si určitě zazávodit chci. V tuto chvíli mě ale nic netlačí, abych se definitivně rozhodl už teď. Uvidíme, jak se bude sezona vyvíjet dál,“ dodal Hladík ke svým letošním plánům.

TechFuture, Zdeněk Vlach

PR

Neprošlo jazykovou korekturou


 
 
Fotogalerie:   Jarní Most 2010 a pohled do depa objektivem Mirka Beneše

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose