Hladík s Dudou s Cliem RS v Mostě bez tréninku, ale opět vítězně 8.6.2010 08:33 - tisková zpráva
Hladík s Dudou v Mostě zopakovali vítězství, ale spokojení nejsou
Třetí díl seriálu vytrvalostních závodů automobilů na okruzích se jel, stejně jako druhý, na autodromu v Mostě. V kategorii do 2000 ccm byl i stejný vítěz. Prvenství obhájila jezdecká dvojice brněnské stáje TechFuture Vladimír Hladík – Zdeněk Duda na Renaultu Clio. Po té, co v úvodu v na Masarykově okruhu v Brně pro technickou závadu závod nedokončili, začínají obhájci titulu psát stejný scénář jako v minulém ročníku, kdy na nejvyšší stupínek nevystoupili jen jednou.
I první jezdec týmu Hladík potvrdil, že tento závod byl trochu jiný než oba předchozí, protože na startu se sešlo takřka minimum aut. Ve třídě do 2000 ccm bylo přihlášeno sedm vozů, tři vypadly už v během čtvrtka a pátku při volných trénincích a na start se nakonec postavila jen tři auta. Problémy s technikou se nevyhnuly ani pozdějším vítězům. „Nejeli jsme kvalifikaci, takže jsme na opravy měli trochu víc času. Museli jsme vyměnit motor. Proto to celkově bylo spíš takové vydřené, upracované vítězství. Auto nebylo úplně v pořádku ani potom při závodech s vyměněným motorem. Proto jsme jeli víc takticky než abychom si zazávodili,“ řekl Hladík.
Vlastní závody Brňané odstartovali z posledního místa, protože neměli vyjetý žádný čas. První pilot Hladík ale už v prvním kole předjel oba své soupeře z třídy a postupně náskok navyšoval na celá dvě kola. „Hlídali jsme si pozici, ale bylo to opravdu spíš utrpěné vítězství,“ zopakoval šéf stáje TechFuture. Nicméně dvojici Hladík – Duda vyneslo už na druhou pozici celkového pořadí.
Hladík ale nezkýval nespokojenost se stavem auta a naznačil tak, co tým tedy čeká ve zhruba měsíční pauze do dalšího závodu. „Musíme zrepasovat oba motory a pak je pořádně otestovat. Potřebujeme je vyladit, aby jely tak, jak si představujeme. To se nám letos zatím nedaří,“ dodal Hladík.
Průběžné pořadí mistrovství ČR ve vytrvalostních závodech na okruzích - třída D4 do 2000:
1. Martin Foukal, Tomáš Foukal (Foukal/Honda S) 20 bodů, 2. Vladimír Hladík, Zdeněk Duda (Techfuture/Renault Clio RS 15 b., 3.. Vladimír Hybáček, Michal Matějovský (Seat Sport Slovakia/Seat Leon SC TDi 15 b., atd.
Zdeněk Vlach TechFuture 7. června 2010
Neprošlo jazykovou korekturou
|