David Komárek slavil první vítězství 19.6.2010 13:25 - Jirka Navrkal
První letošní absolutní vítězství slavil okříšský jezdec David Komárek z Liqui Moly Komvet Racing Teamu startující s vozem Mitsubishi Colt EVO 550+. Prvenství získal na pět kilometrů dlouhé vrchařské trati, pezinské Baby, při příležitosti čtvrtého dvojzávodu Liqui Moly Berg Cup 2010. Na závod se sjelo více jak 100 jezdců z Česka, Slovenska a Polska.
Souboj Davida Komárka s vedoucím jezdcem průběžného pořadí, Alešem Mlejnkem, patřil k ozdobám tohoto závodu. V sobotu byl o 1,06 sekundy nejrychlejší liberecký jezdec startující s formulovým vozem Opel Lotus, druhý den opanoval závod David Komárek a Mlejnka porazil o 1,3 sekundy. „Jsem velice spokojený a šťastný z úspěchu na tomto prestižním závodě.V sobotu jsem nabral ztrátu v první jízdě a přestože jsem druhou vyhrál, na vítězství to nestačilo. Při nedělním závodě jsem byl i přes problémy s turbem v obou jízdách první a tím jsem získal celkové prvenství“ podělil se o úspěšné víkendové výsledky Komárek. Ten bral plný bodový zisk také za vítězství ve třídě E1 nad 2000 ccm.
Smůla tentokrát provázela loňského absolutního vítěze Marka Rybníčka, starujícího s desítkovou evolucí Mitsubishi. „V sobotním závodě mně odešla řídící jednotka a byl konec. Do nedělního závodu se závadu podařilo odstranit, ale bohužel na lepší jak jedenácté místo v absolutním pořadí a druhé ve třídě S1 nad 2000 ccm to nestačilo“ sdělil trochu rozmrzelý Marek Rybníček své dojmy ze slovenského vrchu Baba.
Liqui Moly Komvet Racing Team měl přesto v elitní desítce dvojí zastoupení. Dvě výborná šestá místa (ve třídě E1 nad 2000 ccm dvě třetí místa), získal s vozem Mitsubishi Lancer WRC 05 brněnský jezdec Jiří Špalek. O dvě příčky vzaději v absolutním pořadí i třídě dokončil oba závody další brněnský jezdec Martin Zeman, startující na voze Mitsubishi Lancer EVO VI.
S Renaultem Clio Sport si dojel v sobotním závodě pro třetí místo ve třídě E1 do 2000 ccm chrudimský jezdec Milan Boháč. Tento úspěšný výsledek se mu pro poruchu vozidla v neděli nepodařilo zopakovat.
Třetí a druhé místo, to bylo úspěšné vystoupení Votěcha Staňka startujícího s osvědčeným nářadím jímž je Peugeot 106.
Následující závod se měl jet na další pěkné slovenské trati v Nové Bystrici nedaleko Čadce. Technické problémy však tento závod nedovolí uskutečnit a tak vedení poháru se rozhodlo v termínu 10. a 11. července uspořádat další závod na trati, kde se letos zahajovalo, v Násedlovicích nedaleko Kyjova.
Průběžné pořadí po odjetých čtyřech dvojzávodech:
Absolutní pořadí: 1. Mlejnek 310 b., 2. Komárek 253 b., 3. Špalek 234 b., 4. Zeman 200 b.,... 7. Rybníček 154 b., ..17. Boháč 56 b., ...30. Staněk 18 b.
Třída S1 nad 2000 ccm: 1. Šubert (MS Racing Náměšt n. Oslavou – Mitsubishi Lancer EVO IX) 150 b., 2. Rybníček 115 b.
Třída E1 do 1600 ccm: 1. Staněk 117 b.
Třída E1 do 2000 ccm: 1. Vitver (SVC Náchod Motorsport – WR-12 Lotus) 100 b., 2. Firtl St. jun.(Berg-Trophy Team – Škoda Octavia TDi) 99 b., 3. Boháč 74 b.
Třída E1 nad 2000 ccm: 1. Komárek 150 b., 2. Špalek 119 b., 3. Zeman 91 b. omega replica watches
|