Nürburgring 2010: Adama Lacka na závěr zradil motor jeho žlutého MANu 27.7.2010 23:54 - tisková zpráva
ME trucků - V neděli zradil Adama Lacka motor jeho MANu - (25.07.2010) Jestliže sobotní den na německém Nürburgringu nedopadl pro Adama Lacka nijak slavně, neděle pro jezdce týmu Truck Race Allgäuer znamenala doslova malou sportovní pohromu. Českého účastníka ME trucků totiž ve čtvrtém podniku sezóny pozlobila technika, která mu nedovolila odstartovat do úvodní rozjížďky dne.
Technické problémy s motorem se u MANu startovního čísla patnáct objevily už v ranním warm-upu. Už tady dával agregát žlutého trucku jen poloviční výkon, Adam Lacko proto zamířil do boxů s podezřením na nízký tlak turba.
Mechanici rakouského týmu proto turbodmychadlo vyměnili, ovšem už v prvních metrech kvalifikace bylo jasné, že problém trvá dál. Adam Lacko okamžitě hlásil nepříznivý stav do boxů, přesto dostal pokyn pokusit se alespoň o jedno ostré kolo, aby do závodu nestartoval z posledního místa.
Český jezdec proto šlápl na plyn, ale za úvodní ostrou zatáčkou okruhu Nürburgring přišel definitivní konec. Z jeho kamiónu se zakouřilo a po následném pokusu nastartovat začal vůz dokonce hořet. Bylo jasné, že se motor musí vyměnit, takže se nestihne start první jízdy.
Do té druhé musel Adam Lacko startovat z boxů, protože na svém kontě neměl žádný kvalifikační čas. Jen slabou útěchou za nepovedeným víkendem mu pak byla možnost pěkně si ve druhé rozjížďce zazávodit a postupně předjet zhruba dvacítku soupeřů, přičemž v cíli to stačilo „jen“ na deváté místo.
Adam Lacko, jezdec týmu Truck Race Allgäuer: „V úvodním ostrém kole kvalifikace mi bouchl motor, takže jsem zastavil a hlásil problém do boxů. Ale přišel pokyn nastartovat, tak jsem to zkusil. Ale auto hned začalo hořet, takže jsem okamžitě vylezl z kokpitu a z dálky sledoval, jak se hasiči snaží plameny uhasit. Motor byl totálně zničený, musel se proto vyměnit. První jízdu jsem logicky nestihl, tu druhou jsem dokončil na devátém místě. Doufám proto, že se od nás ta smůla konečně odlepí a v dalším závodě si opět pořádně zazávodíme.“
ME trucků, Nürburgring 2010 - Výsledky 3. závodu:
1. Antonio Albacete MAN 25:29.482 min
2. Markus Oestreich Renault + 2.100 s
3. Christopher Levett MAN + 4.253 s
4. Jochen Hahn MAN + 8.320 s
5. Markus Bösiger Renault + 11.975 s
6. David Vršecký Freightliner + 14.552 s
7. Alex Lvov MAN + 28.230 s
8. Anthony Janiec Renault + 40.806 s
9. Javier Mariezcurrena MAN + 49.662 s
10. Jeremy Robineau MAN + 1:05.177 min
ME trucků, Nürburgring 2010 - Výsledky 4. závodu:
1. Markus Oestreich Renault 25:38.244 min
2. David Vršecký Freightliner + 7.957 s
3. Antonio Albacete MAN + 8.826 s
4. Christopher Levett MAN + 10.607 s
5. Anthony Janiec Renault + 17.754 s
6. Markus Bösiger Renault + 19.747 s
7. Uwe Nittel Freightliner + 23.335 s
8. Jochen Hahn MAN + 25.209 s
9. Adam Lacko MAN + 27.783 s
10. Javier Mariezcurrena MAN + 35.839 s
Průběžné pořadí ME trucků po 4. závodě:
1. Antonio Albacete MAN 176 bodů 2. Markus Bösiger Renault 148 3. Jochen Hahn MAN 139 4. David Vršecký Freightliner 103 5. Christopher Levett MAN 84 6. Markus Oestreich Renault 84 7. Alex Lvov MAN 63 8. Adam Lacko MAN 50 9. Anthony Janiec Renault 38 10. Uwe Nittel Freightliner 31
Adam Lacko www.adam-lacko.cz Truck Race Team Allgäuer www.truckrace.at Agentura BPA sport marketing www.bpa.cz European Truck Racing
PR
BPA
Neprošlo jazykovou korekturou
|