www.car.cz
 

Českému týmu MKR Technology se podařil snový start víkendu
     29.8.2010 23:18 - tisková zpráva


Jak jsme dobyli Most

V Mostě se MKR Technology podařil přímo snový start víkendu, závodníci uzavřeli pro ostatní jezdce bránu k čelu startovního pole, když v sobotním kvalifikačním závodě zajeli první a druhou pozici, a cílová rovinka v prvním šampionátu následovala záhy. Pole získal Markus Ostreich, a to v nejrychlejším čase 2m.02.132 s, jeho týmový kolega Markus Bosiger byl však jen o 0.142s pomalejší.


Už od samého začátku se Bosigerovi podařilo získat náskok ve vedení do úvodní zatáčky, zatímco Ostreich měl plné ruce práce, aby si udržel od těla rychle startujícího pilota MANu, místního hrdinu Adama Lacka.

Bosiger a Oestreich projeli cílovou páskou na první a druhé pozici ...a postupně celé smečce ujeli – oba jezdci MKR Renault si své pozice udrželi, i když byla trať kvůli dešti ve střední části závodu velmi kluzká. Lacko si po celý závod hájil třetí pozici, když ale Český jezdec ignoroval za jízdy udělenou pokutu za zkracování dráhy v první zatáčce, vysloužil si dvacet pět trestných vteřin, které ho poslaly až na devátou příčku oficiálního žebříčku.

Švýcarský jezdec Bosiger nakonec zahlédl cílový praporek jako první o 1.187 s před Oestreichem, který zas o 2,916s předjel Chrise Levetta (MAN) na třetím místě a dále Albaceteho (MAN), Vršeckého (Freightliner) a Hahna, kteří první šestici uzavírali.

Kombinované výsledky obou strojů Renault jedoucích s brzdami Meritor přinesli stupně vítězů i Mario Kressovi, odkud si pro MKR Technology odnesl první cenu v soutěži týmů.


Druhé místo pro Oestreicha v druhém závodě

Druhý závod přinesl jako obvykle hodně vzrušení již v úvodních kolech – systém obráceného startovního pole prvních osmi závodníků odsoudil oba jezdce MKR do čtvrté řady.


Oestreich byl ve vrcholné formě – ze svých brzd Meritor vyždímal, co se dalo, když se mu podařilo propracovat se až na čtvrté místo úvodního kola. Když vedoucí jezdec Alexander Lvov v první zatáčce vyjel z dráhy, dostal se Oestreich na třetí pozici – a o celou polovinu délky předjel vedoucího jezdce šampionátu Albaceteho a posunul se až na druhé místo. Cílovou pásku protnul Oestreich jen o tři vteřiny později než vítěz závodu a německý kolega Jochen Hahn (MAN)...což z něj se součtem dvaceti čtyř bodů z celého dne udělalo nejlépe bodujícího jezdce soboty.

Markus Bosiger si v druhém trucku MKR nedojel přímo pro takový výsledek, v jaký doufal, v úvodních kolech se udžoval na deváté příčce – tedy v zadní části skupiny šesti tahačů vedené Anthony Janiecem. Francouz svou pozici hájil obstojně – ale jeho pronásledovatelé měli jen málo příležitostí a dostali se k sobě nebezpečně blízko. Postupně se celá smečka rozutekla a Bosiger se posunul na osmé místo. Pak v závěrečných fázích závodu předjel Lvova na MANu a vybojoval šestou příčku. Po závodě však byla udělena jedna pochybná pokuta za vysokou rychlost – a zklamaný Bosiger skončil bez započítaných bodů až na dvanáctém místě.

I přes tento handicap se ale týmu MKR Technology podařilo získat první pozici v závodě týmů.

PR

http://mkr-technology.com/

Neprošlo jazykovou korekturou


 
 
Fotogalerie:   Trucky v Mostě 2010, foto Miloš Jenčík

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose