Při testech českého týmu MKR se svezl také Adam Lacko 10.12.2010 21:18 - tisková zpráva
Testování v Mostě aneb Lacko by po testech rád závodil v Čechách
Měsíc po skončení naší úvodní závodní sezony jsme zahájili přípravy pro náš druhý rok. První nové testování jsme si odbyli tento týden na mosteckém autodromu, kde se také sešli nejen oba naši piloti Švýcar Bösiger a Němec Oestreich, ale současně probíhalo testování pilotů, kteří by mohli usednout do kokpitu třetího trucku, který hodláme do nové sezony nasadit. Mezi piloty, kteří jsou v hledáčku zahrnuti, byl také známý český jezdec Adam Lacko.
„Testování proběhlo výborně. Auto jsem si osahal. Na některé prvky jako třeba brzdy jsem si musel trochu zvykat, ale jinak si na nic nemohu stěžovat. Naopak výborně reagovalo řízení a výrazně lépe šlapal motor,“ sdělil první dojmy z našeho renaultu Adam Lacko.
Testování na mosteckém autodromu se však účastnil také Francouz Anthony Janiec, který také není v evropském šampionátu závodních tahačů neznámým pojmem. Zatímco Lacko trávil letošní sezonu za volantem „MANu“, Janiec jezdil právě na renaultu. Kdo tedy nakonec usedne do třetího tahače, není vůbec jisté. „Určitou představu má Renault a určitou my. Samozřejmě bychom tu rádi viděli českého jezdce, ale to všechno je stále ještě v jednání,“ podotkl náš manažer Karel Neffe.
Po prvních testech se přitom Lacko,best replica watches který uplynulou sezonu strávil v rakouském týmu Allgauer a v šampionátu mu patřilo celkové sedmé místo, možnosti závodit v české stáji nijak nebrání. „Určitě vždycky raději pojedu v českém týmu, tam člověk bojuje za Česko, sbírají se body pro Česko a i ti kluci, kteří jsou Češi, se pro ten tým snaží udělat víc. V Rakousku jsem tento rok navíc nebyl spokojený. Byla to spíš protrpěná sezona,“ netajil Lacko.
Nejen testování možných nových pilotů, ale zejména samotných vozů byl hlavní cíl dvoudenní zastávky na mosteckém autodromu. „Zkoušel se nový typ brzdových kotoučů, nový druh chlazení předních brzd, nová speciální směs nafty a také změna na vodním čerpadle, aby se nám rychleji točilo, protože máme problémy s teplotou,“ vysvětlil důvod testování náš hlavní mechanik Jan Richter, kterého doplnil elektroinženýr Bedřich Frieser. „V telemetrii teď všechno vyhodnotíme, tedy co bylo během testů lepší a co ne, protože na tom pak závisí, jaké a také, jak veliké se budou na autech dělat změny.“
Jedinou věcí si však jsou všichni členové našeho týmu už teď jisti. „Chceme být v příští sezoně už úplně nejlepší. Hodláme obhájit prvenství v soutěži týmů a ovládnout i soutěž jednotlivců. Čeká nás přitom mnohem těžší sezona, než byla ta první, kdy od nás nikdo nic převratného nečekal, ale nemůžeme si dávat nízké cíle,“ dodal odhodlaně vždy energický šéf Mario Kress.
http://mkr-technology.com
|