www.car.cz
 

Dunlop SportSmart obuje vítězné stroje RC8R
     13.12.2010 13:46 - tisková zpráva


ZE ZÁVODU NA SILNICI: VÍTĚZOVÉ IDM 2010 Z KTM VOLÍ PRO SILNIČNÍ MOTOCYKL RC8R PNEUMATIKY DUNLOP SPORTSMART

Praha 13. prosince 2010 – Hned po zisku prestižního titulu nejlepšího výrobce silničních motocyklů při příležitosti závodu IDM 2010 v Německu na pneumatikách Dunlop, vybral rakouský výrobce silničních motocyklů KTM pneumatiky Dunlop SportSmart jako obutí pro své vítězné stroje RC8R.
Best Replica Watches
Univerzální pneumatiky SportSmart byly pro KTM přirozenou volbou, protože přinášejí na silnici osvědčené průkopnické technologie Dunlop, které se v praxi prokázaly na závodních tratích nejenom jezdcům v závodě IDM, ale také ve třídě Moto2. Dunlop je jediným dodavatelem závodních pneumatik pro oba šampionáty.

V německém závodě IDM navzájem soupeří široká řada silničních motocyklů, od robustních strojů V-Twin KTM a Ducati až po uhlazenější, vysoce výkonné víceválcové stroje Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki a BMW.

Každý typ motoru znamená pro pneumatiky jiné namáhání. Schopnost pneumatik Dunlop zvládat tyto
vysoce proměnlivé nároky byla očividně demonstrována velmi těsnými rozdíly v pořadí na závodech IDM v sezóně 2010. V kvalifikaci pro Hockenheim byly vzájemné rozdíly mezi prvními deseti motocykly do 0,3 sekundy.

Stroj KTM RC8R, který vyhrál titul výrobce na IDM, byl předmětem mnoha dotazů ohledně jeho pneumatik. I při standardním seřízení má jeho motor V-Twin o obsahu 1195 cm3 výkon 129 kW při 10250 ot/min a ohromující točivý moment 123 Nm při 8000 ot/min. Pneumatika SportSmart je odpovědí na všechny tyto otázky díky inteligentní aplikaci tří základních technologií Dunlop vyvinutých na základě závodních zkušeností – směsi Multi-Tread, konstrukce bezešvého pásu JointLess Belt (JLB) a systému úpravy tlaku NTEC, který umožňuje jezdci optimalizovat pneumatiku úpravou tlaku huštění.

Na závodní trati se suchým povrchem se dosáhne snížením tlaku u pneumatiky se systémem NTEC, jako např. SportSmart, předvídatelných a trvalých jízdních vlastností i v mezních situacích. Dohuštěním na tlak doporučený výrobcem dosáhne jezdec na silnici hodnot přilnavosti a výkonu, které v dané třídě patří ke špičce. Pro jezdce v kategorii hypersport a supersport, kteří mají zájem o špičkové výkony na závodišti, aniž by se museli obávat snížení bezpečnosti na silnici (nebo museli kupovat dvě sady pneumatik), je mechanické vylepšení přilnavosti díky technologii NTEC téměř jistě cenově nejvýhodnější alternativou.

Průkopnická technologie Multi-Tread (MT) pneumatik SportSmart, vyvinutá během let závodních úspěchů na nejvyšších úrovních, využívá tvrdší, odolnější směs v centrální části běhounu, která při vzpřímené poloze motocyklu udržuje stabilitu a zvyšuje trakci, usnadňuje brzdění a prodlužuje životnost pneumatiky. Odlišná směs po obou stranách běhounu byla speciálně vyvinuta k optimalizaci přilnavosti při maximálních úhlech náklonu.

Výsledkem této kreativní technologie Dunlop je závodnický záběr na suchém povrchu, naprostá důvěryhodnost za mokra a tak malé hodnoty opotřebování, že nikdy nebudou na překážku uspokojení
ze sportovní jízdy. Nezávislé testování DEKRA* ukázalo, že jezdci mohou u pneumatik SportSmart očekávat značně delší ujetou vzdálenost než u jiných hypersportovních pneumatik.

Toto všechno se dokonale hodí k silničnímu motocyklu KTM RC8R, který má tak vynikající výkonnost a vzorné jízdní vlastnosti i přes své závodní ambice, jízda na něm je jako projížďka v Alpách.

U společnosti Dunlop vždy platilo, že poznatky získávané v nejobtížnější testovací aréně v podobě závodních tratí se vždy dostanou za brány závodišť. To je také důvod, proč jmenování firmy Dunlop jako exkluzivního dodavatele pneumatik pro závody IDM sezóny 2011 bude s povděkem přijato nejenom závodníky IDM, ale i poučenými silničními jezdci, kteří pro své silniční stroje vyžadují pneumatiky SportSmart.
www.topreplicashop.com
Sharon Antonaros, marketingový ředitel Dunlop pro Evropu říká: „Metodou naší společnosti je vyvíjet nejmodernější pneumatiky na závodních tratích a pak zpřístupňovat technologie v nich použité i našim zákazníkům pro silniční pneumatiky. Toto vzrušující nové partnerství s KTM a RC8R do této filosofie absolutně zapadá; my vyhrajeme na závodní dráze a naši zákazníci vyhrají na silnici.“

Pneumatiky jsou k dispozici v těchto rozměrech:
160/60ZR17
180/55ZR17
190/50ZR17
190/55ZR17
120/60ZR17
120/70ZR17

Fakta o IDM :
Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft, neboli mezinárodní motocyklový šampionát Německa, je série závodů pořádaných v Německu. Je určena pro čtyřválcové motocykly do 1000 cm3 a typy Twin do 1200 cm3. Aby náklady nebyly příliš vysoké, není povolen nákladný tuning podvozků ani motorů a všechny stroje musejí splňovat požadavek na minimální hmotnost.
Firma KTM získala titul Výrobce silničních motocyklů IDM 2010 před 30 000 diváků v Hockenheimu na
posledním závodu sezóny, jezdci Stefan Nebel a Martin Bauer využili výhodnou pozici na startu k vítězství pro Nebela v jednom závodě a k vítězství Bauera následovaného na druhém místě Nebelem ve druhém závodě. Firma KTM vyhrála titul nejlepšího výrobce o jeden bod před BMW, přičemž Honda byla třetí.
Očekávalo se, že jezdec Formule 1™ Michael Schumacher se zúčastní šampionátu IDM 2009, ale jeho havárie na motocyklu před sezónou jej vyřadila z činnosti a zpozdila jeho návrat do F1 až do závěru roku.

* DEKRA
V lednu a únoru 2010 prováděla mezinárodní nezávislá testovací agentura DEKRA test, který byl určen ke komprimaci účinků mnohatýdenního náročného sportovního ježdění v Evropě do značně kratšího časového rozpětí. Čtyři identické motocykly Suzuki GSX-R1000 model 2009 byly používány z 15 % na dálnicích a z 85 % na silnicích mimo obce a na ulicích měst, přičemž z toho 45 % byly drsné horské silnice. U motorek Suzuki byly přední pneumatiky 120/70 ZR17 i zadní pneumatiky 190/50 ZR17 nahuštěny na výrobcem doporučený tlak 2,5/2,9 baru. Všechny motocykly i samotné pneumatiky a jejich jezdci byli pravidelně střídáni, aby se zajistila úplná regulérnost testování. DEKRA zjistila, že by jezdci při tak náročném režimu, jaký byl v testu, spotřebovali jen 3,64 pneumatiky Dunlop SportSmart na 10000 kilometrů, což je nejmenší hodnota z pěti testovaných pneumatik. Pro srovnání, jezdec na pneumatikách Bridgestone by potřeboval více než dvojnásobný počet pneumatik BT016 – 7,88 ks – na ujetí stejné vzdálenosti 10000 km za stejných podmínek.


Dunlop
Dunlop je jedním z předních světových výrobců špičkových pneumatik s impozantní historií úspěchů v motoristickém sportu. Rozsáhlé zkušenosti na poli závodů vedly Dunlop k zavádění inovativních technologií také u pneumatik určených k běžnému použití. Pro dosažení maximálního pohodlí během jízdy využívá Dunlop nejnovější technologie výroby pneumatik poskytující skvělý výkon a dlouhou životnost. Pneumatikami Dunlop své motocykly standardně vybavuje mnoho předních světových výrobců včetně firem Aprilia, Benelli, Harley-Davidson, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Piaggio, Suzuki, Triumph a Yamaha. Další informace o motocyklových pneumatikách Dunlop naleznete na adrese www.dunlopmotorcycle.eu.

 

PR


 
 
Fotogalerie:   Libor Podmol a FMX v Brazílii 2010. Má titul mistra světa !!

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose