První testy MotoGP 2011 v Sepangu. Abaja na chvostu, ale lepšil se 2.2.2011 05:24 - tisková zpráva
První testy MotoGP v Sepangu Karel Abraham se během dne zlepšoval . Ale přesto byl zcela poslední!
Brněnský závodník Karel Abraham má za sebou první ostré testovací jízdy v kategorii MotoGP na svém motocyklu Ducati v malajském Sepangu. Pět a půl kilometru dlouhý okruh zajel dosud nejrychleji za 2.04.470, což je osmnáctý čas z celkem dvaceti jezdců. Během dne se český jezdec stále zlepšoval, v odpoledních hodinách výrazně vylepšil svůj čas a náskok nejrychlejšího stáhnul z 4,677 sekundy na 2,896 sekundy.
Nejrychleji dnes jezdili Casey Stoner, Jorge Lorenzo a Dani Pedrosa. Většinu nejrychlejších časů zajížděli jezdci na Hondách a Yamahách, nejrychlejší na Ducati, kterou má i Karel Abraham, byl Randy de Puniet. Na něj už Karel Abraham ztratil pouze 1,318 sekundy. Valentino Rossi zajel nejrychlejší kolo s náskokem 1,106 sekundy na Karla Abrahama.
"Dnes jsme se zaměřili hlavně na nastavení motocyklu. Zkoušeli jsme mnoho věcí a nashromáždili důležitá data," řekl šéfmechanik týmu Cardion AB Motoracing, Marco Grana. "Zítra se opět pokusíme zlepšit nastavení, a to hlavně přední části motocyklu," dodal.
Dnešní testování už vzhledem k časovému posunu skončilo, pokračuje zítra i pozítří.
AB Cardion Motoracing – tiskový servis
Výsledky úvodního testovacího dne
Pozice Jezdec Čas
Ztráta Kola
1 Casey Stoner 2:01.574 - 52
2 Jorge Lorenzo 2:01.977 +0.403 44
3 Dani Pedrosa 2:02.024 +0.450 61
4 Marco Simoncelli 2:02.295 +0.721 52
5 Ben Spies 2:02.332 +0.758 29
6 Alvaro Bautista 2:02.422 +0.848 65
7 Hiroshi Aoyama 2:02.483 +0.909 65
8 Andrea Dovizioso 2:02.507 +0.933 57
9 Colin Edwards 2:02.514 +0.940 60
10 Randy De Puniet 2:03.152 +1.578 63
11 Kousuke Akiyoshi 2:03.224 +1.650 49
12 Valentino Rossi 2:03.365 +1.791 30
13 Nicky Hayden 2:03.508 +1.934 65
14 Loris Capirossi 2:03.695 +2.121 3
15 Hector Barbera 2:03.767 +2.193 59
16 Cal Crutchlow 2:04.009 +2.435 62
17 Toni Elias 2:04.238 +2.664 64
18 Karel Abraham 2:04.470 +2.896 52
19 T1 2:04.717 +3.143 58
20 T2 2:05.235 +3.661 48
|