www.car.cz
 

Komárek absolutním vítězem, jedno prvenství si připsal Rybníček
     10.8.2011 18:23 - Jirka Navrkal


Na nejkratší 2700 m dlouhé verzi trati slavného závodu Ecce Homo ve Štenberku, se o uplynulém víkendu uskutečnil 3. Hill Climb Days – Šternberk 2011, závod letošního seriálu Liqui  Moly Berg Cup  2011.

 

Vítězství si mezi sebou rozdělili dva jezdci Liqui Moly Komvet Racing Teamu , Marek Rybníček a David Komárek. Pro Rybníčka to bylo letošní první vítězství, Komárek vystoupil na nevyšší stupeň vítězů již po třinácté. Toto vítězství mu s předstihem zajistilo absolutní prvenství v letošním seriálu.

„Jsem šťastný a spokojený, s novým nářadím jímž byl sportovní vůz Norma M20F jsem neměl   žádné  problémy. Pokud jsem nezvítězil, bylo to ovlivněno jinými faktory“ řekl po nedělním závodě David Komárek. Marek Rybníček (Mitsubishi Eclipse EVO 650) měl tentokrát problémy. „Více jak s časem v jednotlivých jízdách, jsem musel bojovat i s nastupující angínou.  Nakonec jsem se v sobotu radoval z vítězství, v neděli jsem skončil druhý“ zhodnotil Marek uplynulé dva závody. Ten je před dvěma závěrečnými dvojzávody stále ve hře o druhé místo, ale řekněme si, že i třetí místo by předloňskému absolutnímu vítězi slušelo.

 

Stupně vítězů v absolutním pořadí doplnil jak v sobotu tak i neděli další jezdec LMKRT, Martin Zeman (Mitsubishi Lancer EVO VI). V sobotu čtvrté a v neděli páté místo patřilo Jiřímu Špalkovi (Mitsubishi Lancer WRC 05). Tito dva jezdci jsou na čele třídy  čtyřkolek nad dva litry a tom, kdo z nich bude vítězem se bude rozhodovat v závěrečných podnicích.

 

Absolutní vítěz druhého slavkovského závodu, Drahoslav Šubert (Mitsubishi Lancer EVO IX), obsadil páté a desáté místo. Zvítězil dvakrát ve třídě S1 čtyřkolek nad 2 litry a také on si zajistil  již celkové vítězství v letošním seriálu. V této třídě startoval i Tomáš Miniberger (Mitsubishi Lancer EVO VIII) , který obsadil čtvrté a páté místo a v celkovém hodnocení je na sedmém místě.

 

Dvojitým vítězstvím ze Šternberku, si zajistil celkové prvenství ve třídě E1 do 1600 ccm další z jezdců LMKRT, Vojtěch Staněk (Peugoet 106 Maxi).    

 

Prvenství získali všichni jezdci Liqui Moly Komvet Racingu ,ve třídách v niž startovali (není rozhodnuto pouze ve třídě E1 nad  2000 ccm /4 WD) .  V závěrečných závodech  se jistě ještě sportovně poperou o co nejlepší umístění v absolutním pořadí za vítězným Davidem Komárkem.

 

TZ Luqui Moly Komvet Racing Team


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose