Trať Barum Czech Rally Zlín 2011 již je na facebooku s Fríí 13.8.2011 10:47 - tisková zpráva
Fandové si mohou projet trať na facebooku s Fríí už nyní
Podepsání smlouvy o vzájemné spolupráci se zpečetilo partnerství značky nealkoholického piva Fríí na populární Barum Czech Rally Zlín, která se pojede v termínu 26. - 28. srpna 2011. Značka Fríí se vrací po roce „na místo činu“. V prestižní automobilové soutěži přitom bude mít své zastoupení, úspěšnou posádku ve složení Petr Pelech, Aleš Zimolka, kteří loni zvítězili ve sprintech a letos pojedou ve třídě 8. Další posádku v barvách Fríí tvoří Pavel Pelech, Lucie Hendrychová ve třídě 9.
Za společnost Heineken Česká republika, a. s, smlouvu s pořádající organizací Rallye Zlín s.r.o. podepsali obchodní ředitel Jiří Daněk a marketingový ředitel Jiří Imrýšek. Jak z dokumentu vyplývá, značka Fríí bude mimo jiné vidět na startovní rampě i jako sponzor známé rychlostní zkoušky Pindula. Kromě toho bude mít značka v areálu soutěže stan, nafukovací bránu před restaurací a především kamion Fríí, který slouží i jako pódium pro koncerty. „Značka Fríí se od samého začátku své existence snaží podporovat volnočasové aktivity, při kterých se nekonzumuje alkohol. Proto má velmi blízko k motorismu a podílí se na různých sportovních podnicích,“ přibližuje partnerství na Barum Czech Rally Zlín manažerka značky Fríí Daniela Klančíková. Závodníkům v autě s logy Fríí se v seriálu letošního ročníku rally daří skvěle a pravidelně končí ve své kategorii na medailových místech. Například na Bohemia Rally získala první místo ve své třídě posádka Petr Pelech, Vlasta Morkus. Zejména Petrovi Pelechovi se letos daří skvěle a na všech závodech se umístil vždy na prvním nebo na druhém místě ve své třídě.
Nová značka nealkoholického piva Fríí, která od svého vzniku na jaře loňského roku podporuje řadu sportovců, se na Barum Czech Rally Zlín vloni představila poprvé. A úspěšně. Po značce byla dokonce pojmenována jedna rychlostní zkouška a trochu náhodou se díky zlínské rally zrodila i řada značkového oblečení pro sport a volný čas. Oblečení s logy Fríí, které designově navrhovalo zlínské studio Bork Design, určené původně pro hostesky se líbilo natolik, že ve spolupráci s výrobcem značkového sportovního oblečení Salton vznikla celá kolekce, která se nyní prodává v e-shopu.
Značka Fríí připravila pro fanoušky motoristického sportu překvapení v podobě soutěže na facebooku http://apps.facebook.com/frii-rally/.Ve hře „internetoví“ závodníci projíždějí na čas simulaci reálné rychlostní zkoušky zlínské rally. Pro nejúspěšnější hráče je připraveno celkem dvacet atraktivních cen. Absolutní vítěz získá vyhlídkový let letadlem nad Zlínem v době konání Barum Czech Rally Zlín. Odměnou pro stříbrného hráče bude kolekce sportovního oblečení Fríí dle vlastního výběru v hodnotě šest tisíc korun, cenou za třetí místo je rovněž oblečení v hodnotě čtyři tisíce korun. Úspěšní soutěžící na 4. až 10. místě získávají V.I.P. vstup na zlínskou rally, který zahrnuje vstupenky, občerstvení a nealkoholické pivo Fríí. 11. – 20. cena představuje karton Fríí piv o 24 kusech.
(tisková informace Heineken Česká republika, a. s. – Mgr. Kateřina Beute, Mgr. Ludmila Čechová – PR Manager)
Ve Zlíně 1. srpna 2011 Roman ORDELT
tiskový mluvčí BARUM CZECH RALLY ZLÍN
|