www.car.cz
 

Bohouš Čáp se neztratil na domácích ani na evropských tratích
     16.12.2011 13:49 - Pavel Jelínek


Gross Club Přelouč má již 13 let pod patronací závodní team AVIA FUTURE, který brázdí kopce nejen v České republice, ale i po evropských kolbištích.
 
V roce 2011 se tento team opět bil o přední umístění v TRUCK TRIALU ve složení řidič Bohumír Čáp a navigátor Dana Hlínová včetně odborného poradce Radovana Švandy a mechanika Rostislava Vacka. Poděkování patří našim sponzorům a dále mnoha dalším kamarádům , kteří se podíleli na stavbě nového vozu a fungování celého závodního teamu.

Mistrovství České republiky v Truck Trialu se skládalo ze šesti závodů. První z nich se uskutečnil v Milovicích, kde jsme si zvykali navzájem na novou navigaci, kterou od letošního roku zajišťuje Dana Hlínová. Zde jsme obsadili čtvrté místo. Více trestných bodů jsme získali z důvodu poškození dveří, které se otevřely a byli jsme v dané sekci diskvalifikováni. Druhý závod proběhl v Mohelnici v krásné lokalitě pod věznicí Mírov, kde jsme v předešlých rocích většinou vítězili nebo se i kouleli. Po urputném boji se silným soupeřem řidičem Tomášem Pražákem a špičkovým navigátorem Ondřejem Vodičkou ( mistři Evropy) jsme těsně skončili na krásném druhém místě. V následujícím třetím klání v Krásné Lípě jsme již soupeřům nedali šanci.

Od prvního soutěžního dne jsme vedli až do konce poslední sekce, což nám zajistilo suverénní vítězství a následovala obrovská oslava. Další čtvrtý soutěžní víkend proběhl v Ostravě. Soutěž byla spojena s Mistrovstvím Evropy, kde jsme si započítali body za třetí místo v českém i evropském klání. Po těchto soutěžích jsme byli na celkovém třetím stupínku českého šampionátu. Následoval závod v Kunštátě, kde jsme skončili na druhém místě. Dosud vedoucí team v uskupení Pražák – Vodička skončil na třetím místě, což znamenalo, že v posledním boji budou soutěžit tři posádky o Mistra České republiky. Poslední závod se konal na Kladně, kam přijely též i dvě německé posádky. Po součtu bodů ze sobotní soutěže jsme vedli, oba německé teamy byly za námi v závěsu, což nám v tu chvíli zajišťovalo první místo v České republice. Bohužel při nedělní jízdě nás jedna z německých posádek předjela, tím pádem jsme se o jeden jediný bod stali vícemistry České republiky.

První závod na Mistrovství Evropy se konal v krásném alpském regionu v rakouském Kitzbühelu. Zde nás první den přivítalo krásné horské sluníčko. Bohužel při hlavním sobotním a nedělním závodu se mohutně rozpršelo, proto závody proběhly v nepříliš přívětivých podmínkách. Našemu teamu se zprvu dařilo. Po sobotním klání jsme si udrželi první místo, ale po nedělním nepříjemném sjezdu se urazila páka řízení a pro nás to znamenalo propad na čtvrtou příčku. Následující závod proběhl ve Francii v Montelieu, kam s námi cestovala početná skupina fanoušků. Závod se konal koncem května v krásném prostředí francouzského středohoří podél toku řeky Róny ve vinařské oblasti.

Místním zvykem bývá tradičně páteční korzo městem a posezení u starosty města, kde je celý team pohoštěn dobrým a kvalitním francouzským vínem. Zde jsme se umístili opět na čtvrtém místě, kde jsme ,,pověsili“ závodní Avii na balvany ve strmém výjezdu do kopce. Další soutěžní klání se konalo v Německu v Karsfeldu, kde jsme skončili na druhém stupni. V tomto závodu se vyplatila jízda na jistotu bez zbytečného riskování. Následoval závod v Ostravě, kde jsme se chtěli před domácím publikem blýsknout. Jeli jsme na 100 %, během celého víkendu jsme se pohybovali mezi prvním a čtvrtým místem, nakonec z toho bylo krásné třetí místo. Koncem srpna jsme odjeli do Rakouska do Niederösterreichu.

Tato lokalita se nachází poblíž hraničního přechodu Kaplice. Zde jsme vybojovali třetí příčku, což nás velice potěšilo v konkurenci osmi špičkových vozů Mercedes Unimog. Poslední soutěžní klání se konalo v Německu v Ofleidenu poblíž Frankfurtu nad Mohanem, kde jsme vystoupali na hezký druhý stupínek. Toto umístění nám zajistilo v kategorii S2 celkové třetí místo v evropských soutěžích.

PR

Zdroj: Motormix.cz


 
 
Fotogalerie:   Závěr sezóny ME v trucktrialu 2010 a české posádky, foto týmů

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
zvětšit

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose