Trucky 2004: Dvojí mostecký metr. Když rozum činovníků selhává... tisková zpráva
V minulých dnech jsme několikrát psali o zcela neopodstatněné desetisekundové penalizaci, která s největší pravděpodobností připravila Gerda Körbera o první vítězství za volantem nového závodního speciálu třídy Race Truck Freightliner. Důkazem toho, že mezi truckery lze nalézt rovné a rovnější, jsou pak tyto záběry:
foto viz www.BUGGYRA.com
1. Důvodem Körberovy penalizace je tento moment, kdy vyjel z dráhy. Stejnou stopou jako Körber jel ovšem prokazatelně i Lutz Bernau, který vyvázal bez penalizace.
2. Zcela prokazatelně je mimo okruh i Egon Allgauer s vozem MAN. Ani on se však narozdíl od Körbera penalizace nedočkal.
3. V závodě třídy Super Race Truck se podařilo totéž Markusi Oestreichovi. Samozřejmě, že bez penalizace!
4. Stejnému „provinění“ jako Körber se nevyhnuli ani Albacete s Vršeckým!
Co k tomu říct? Snad jen to, že Körber, Bernau, Oestreich, Albacete i Vršecký měli dvě možnosti. Buď trefit jezdce, který jim zatáčku „zavřel“ a vystavit tak zbytek startovního pole riziku hromadného karambolu, nebo opustit na několik desítek sekund okruh! Zmiňovaní piloti se rozhodli ve jménu zdravého rozumu pro druhou variantu. V případě Gerda Körbera však zdravý rozum odpovědných činovníků tak trochu selhal.
buggyra
|