www.car.cz
 

Na hradecké Rallye party se bavili diváci i jezdci
     tisková zpráva


Soutěž  o vstupenky na brněnský závod DTM ve dnech 17. až 19. září 2004 ZDE.


Hned několik sportovních motoristických disciplín představila fanouškům závodních automobilů na svém I. ročníku Rallye Party (RP) v Hradci Králové. Na Všesportovním stadionu v Malšovicích a jeho blízkém okolí diváci viděli v sobotu 4. září v ostrém nasazení soutěžní "rallye" vozy, vozy specifikace WRC, autokrosové speciály stejně jako historické stroje.
 
Akce nám bohužel kolidovala s oslavami Královny Elišky v Hradci Králové, což jsme ale nemohli vzhledem k nabitému kalendáři akcí nijak ovlivnit, přiznal ředitel RP Jiří Hladík. Přesto jsem s průběhem akce spokojen, nedošlo k žádným organizačním nebo jiným problémům, ohlasy jsme měli přímo na akci pochvalné, což nás utvrzuje v této akci pokračovat, dodal Jiří Hladík s tím, že další ročník se začne připravovat už v těchto dnech.
 
Rallye Party, na které mohli startovat jezdci s licencí i bez licence a vozy s prošlou homologací, byla vůbec první akcí svého druhu v České republice. Jako první na ní hned v úvodním kole havaroval historický automobil Vratislava Izacha Škoda 1202 STW, kterému se do cesty připletl strom. Hned v úvodu se rovněž do problémů dostal Josef Petrik s Fordem Focus, který prorazil pneumatiku. Oba se však nevzdali a okamžitě své vozy zprovoznili, takže mohli v exhibičních jízdách pokračovat. S přibývajícími hodinami akce gradovala do těch rozměrů, že se na ní objevil i primátor Hradce Králové Oldřich Vlasák.
 
Já jsem velký fanda motorismu, a tak jsem přišel organizátory podpořit, řekl moderátorovi akce a poté nasedl k Janu Kopeckému do tovární Škody Fabia WRC, aby s ním třikrát obkroužil trať u malšovického stadionu. O vítězích RP rozhodovali sami diváci, a to prostřednictvím hlasování formou SMS. Jezdci tak s narůstajícím zájmem diváků volili i metody úplatků, tedy že některé z nich svezli po závodní trati, aby si tak zajistili jejich přízeň.
 
Právě v tom byl zcela bezkonkurenční Václav Donát s Volkswagenem Golf, kterému moderátor napočítal přes desítku cizích spolujezdců. A právě Donát, ačkoli divákům předváděl všemožné kousky včetně hodin přes ruční brzdu, byl tím , kdo musel RP jako jediný předčasně ukončit. Přišel totiž o pravé přední kolo, když zrovna vezl hlavního organizátora RP Martina Vejra, ale přes to dokázal skončit ve své třídě na druhém místě.
 
Výsledky Rallye Party 2004
Absolutní vítěz:
Petr Šimurda Škoda 130 LR
Vozy s pohonem všech kol:
1. Jan Kopecký Škoda Fabia WRC
2. Josef Petrik Ford Focus
3. Karel Macek Toyota Corola WRC
Vozy s pohonem zadních kol:
1. Petr Šimurda Škoda 130 LR
2. Vratislav Izach Škoda 1202 STW
3. František Šíma Škoda 100 L
Vozy s pohonem předních kol:
1. Martin Mičánek Škoda Felicia 1.3 Kit Car
2. Václav Donát Volkswagen Golf
3. Miroslav Haloun Seat Ibiza Cupra
Výsledky zahraničních jezdců:
1. Jaroslaw Dyszkiewicz Fiat 126p
2. Pawel Mirecky Fiat Seicento
3. Pawel Chudzinsky Seat Ibiza Cupra
 
 
Tisková informace k rallye party
 
 
 

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose