www.car.cz
 

Už šestý vytrvalostní závod 12 hodin LE MOST 2004 se blíží
     tisková zpráva


Vážení příznivci motoristického sportu, dovolujeme si Vás pozvat na termín 30.10.2004 do prostor Autodromu v Mostě, kde bude startovat v pořadí již šestý vytrvalostní závod "12 hodin LE MOST 2004". Navštivte http://arc.box.cz , kde najdete Propozice k akci včetně Přihlášky.

Pravidla amatérské vytrvalostní jízdy pravidelnosti "LE BRNO" 2004" a "LE MOST 2004"

Místo konání: Automotodrom Brno Autodrom Most
Délka: 5,4 km 4,1 km
Termín: 21.3.2004 30.10.2004

Charakter závodu: 12-ti hodinová vytrvalostní jízda pravidelnosti amatérských jezdců Dále jen JP

Program:

LE BRNO 2004 Sobota 16.00 - 20.00 Příjezd vozidel do areálu Automotodromu Brno a přidělení boxů. Technická a administrativní přejímka vozidel
Neděle 4.30 - 5.15 Technická a administrativní přejímka zbylých vozidel
5.30 - 6.30 Rozprava s jezdci - pravidla JP , losování startovního pořadí (startovní rošt)
6.30 - 7.15 Seznamovací jízda dle pokynů (za zaváděcím vozidlem SC)
7.15 - 7.40 Otevření dráhy pro nájezd na startovní rošt podle vylosovaného pořadí
7.40 Uzavření výjezdu z boxů na startovní rošt !!!
7.55 Výjezd vozidel do zaváděcího kola pod zaváděcím vozidlem SC.
8.00 Start "12 hodin Le BRNO 2004"
20.00 Cíl "12 hodin Le BRNO 2004"
20.00 - 20.30 Zasedání ředitelství závodu
21.00 Vyhlášení vítězů "12 hodin Le BRNO 2004"
LE MOST 2004 Pátek 18.00 - 22.00 technické přejímky vozidel
Sobota 04.30 technické přejímky vozidel
05.30 rozprava jezdců
06.30 zkušební jízda dle pokynu
08.00 start
20.00 cíl
21.00 - 22.00 vyhlášení vítězů

Případné změny v časovém harmonogramu budou dány na vědomí nejpozději 30 dnů před akcí.

Článek:

Článek 1. Automobil

Do JP může být přihlášen automobil splňující tyto podmínky:
  • Sériový-produkční automobil se všemi funkčními prvky v odpovídajícím stavu. Vozidlo nesmí být odlehčeno (nesmí být demontováno interiérové ani exteriérové vybavení s výjimkou povolené demontáže zadních sedadel). Pneumatiky a disky kol nesmí přesahovat půdorysný obrys vozidla. Vozidlo musí splňovat parametry STK platné v ČR.(max. přípustný hluk 100 dB - měřeno při 3 500 ot. pro zážehové motory a 2 500 ot. pro vznětové motory. K technické přejímce posádka předkládá TP vozidla, nebo jeho kopii pro příslušný typ a další viz. Dále čl. 2.
  • Zážehové motory DIVIZE 1 do 1600ccm DIVIZE 2 od 1601 do 2600ccm
  • Vznětové motory do 1700ccm od 1701 do 2650ccm
  • U vozidel s turbodmychadlem bude pro přepočet obsahu motoru použit koeficient:
    • Zážehové motory 1,3
    • Vznětové motory 1,2
  • Vozidlo nemusí mít přidělenu SPZ a nemusí být vybaveno rezervním kolem, nářadím a heverem.
  • Vozidlo musí být vybaveno funkční lékárničkou, práškovým hasicím přístrojem s obsahem hasicí látky min. 2kg umístěným v dosahu jezdce.
  • Vozidlo musí být vybaveno vpředu i vzadu tažným okem (v pohotovostní poloze) viditelně označeným - šipkou
  • Je zakázáno použití alternativního pohonu (PB)
  • Je zakázáno použití sportovních pneumatik - povoleny jsou pouze pneumatiky, které jsou výrobcem určeny pro běžný silniční provoz.
  • Nesmí být vybaveno tažným zařízením v pohotovostní poloze.
  • Vozidlo musí být vybaveno čtyřbodovými bezpečnostními pásy.
  • Doporučujeme vybavenost vozidla sportovní sedačkou a ochranným rámem.
  • Povolené úpravy:
    • Karoserie a interiér: nesmí být odlehčena na skeletu (nenosné části karoserie-blatníky, kapoty, lze nahradit laminátovými - pouze ve stavu, jež odpovídají originálnímu dílu, včetně laku). Skla vozu nesmí být nahrazena. Povolena je demontáž zadních sedadel. Ve voze musí být zachováno originální čalounění.
    • Podvozek: ramena a uložení náprav musí zůstat sériové, je povoleno použít rozpěru mezi horním uložením tlumičů
    • Brzdy: musí být ukotveny na sériové těhlici bez úprav, brzdový systém musí být zachován sériový
    • Tlumiče: mohou být použity sportovní (spodní ukotvení do sériové těhlice, horní uložení libovolné)
    • Motor: musí být zachován systém plnění a obsah podle příslušné divize. Uložení motoru a převodovky musí zůstat v bodech jako u sériového vozu.
    • Převodovka: musí zůstat zachován počet převodových stupňů jako u sériového vozu.
  • Je povoleno použít: libovolné čističe vzduchu, laděné sací a výfukové potrubí, čipy pro zvýšení výkonu motoru.
Za dodržení stanovených podmínek odpovídá tříčlenná přejímací komise určená jury. Vozidlo, které nesplňuje požadavky dle čl. 1., nebude k JP připuštěno, avšak odstraní-li soutěžící závady v čase stanoveném komisařem na technické přejímce, muže vozidlo opětovně přistavit ke kontrole a převzetí. Přejímací komise může udělit výjimku z čl.1 s ohledem na stáří vozu.

Článek 2. Jezdec-i

Na jedno vozidlo mohou být přihlášeni min.2 max. však 5 jezdců a max. 2 mechanici. V JP nesmí jezdec řídit vozidlo déle než 3 hod.. Po této době musí následovat min 2 hod. pauza k odpočinku Jezdci musí splňovat následující podmínky, které prokazují na formální přejímce těmito doklady:
  • 18 let veku-dokládá platným OP
  • Platný řidičský průkaz skupiny B,
  • Doklad o zaplacení startovného
  • Dobrý zdravotní stav a doklad o platném zdravotním pojištění-evidenční karta pojištěnce.
  • Prohlášení jezdce - revers o účasti na vlastní nebezpečí
  • Vybavení jezdce: každý jezdec musí být vybaven vlastní ochrannou přilbou schváleného typu, textilní kombinézou kryjící celý povrch těla a koženými nebo motoristickými celoprstovými rukavicemi. Při nedodržení je postihem penalizace dle čl.5 "Postihy jezdců".
 

Článek 3. Chování jezdců a jejich doprovodu

  • Jezdci a členové jeho doprovodu (mechanici) nesmí před ani během JP požívat alkoholické nápoje ani jiné prostředky, které by mohly snížit jejich schopnost k řízení a obsluze vozidla. Pokud se jezdci nebo jeho doprovod odmítne podrobit orientační dechové zkoušce, nebo tato bude pozitivní, bude z JP diskvalifikován.
  • Z JP bude diskvalifikován i v případe nedodržení bodu 4. čl. 3.
  • Team se zúčastňuje JP na vlastní odpovědnost a riziko v max. počtu 10 osob.
  • Soutěžící - odpovědná osoba je plně odpovědna za svůj doprovod, obzvláště za požívání alkoholických nápojů a nevhodné chování vůči pořadatelům a ostatním účastníkům.
  • Všichni členové teamu jsou povinni řídit se ustanovením těchto předpisu a bezvýhradně je dodržovat
  • Jezdcům se zakazuje svévolné vyjíždění na závodní okruh a zkoušení vozidel jinde, než k tomuto účelu vyhrazeném prostoru bez svolení a pokynu pořadatele. Jezdec je doprovázen do depa pouze jedním doprovodným vozidlem na základě "Volného vjezdu" vystaveného pořadatelem.
  • Změnu vozidla je jezdec povinen oznámit při formální i technické přejímce.
  • Každý jezdec muže v JP použít jen jedno vozidlo v dané objemové kubatuře. Výměna vozidla v průběhu JP není přípustná.
  • Jezdec je povinen podrobit svoje vozidlo jakékoliv kontrole organizátorem.
  • Na komunikacích v areálu závodiště je jezdec povinen dodržovat maximální rychlost 40 km/hod a řídit se místním dopravním značením.
  • V celém areálu je ZAKÁZÁNO vypouštění všech ropných produktu, jejichž případný únik je každý účastník povinen neprodleně nahlásit pořadateli. Úmyslné vypouštění ropných produktu bude trestáno pokutou ve výši 30.000,- Kč. Účastník, který se takového přestupku dopustí, je povinen uhradit veškeré náklady spojené s odstraněním následku a případných škod a nadále bude vyloučen ze závodu.
  • Po ukončení závodu je jezdec POVINEN po sobe uklidit prostor v parkovišti závodních vozidel.
  • V prostorách boxů je přísný zákaz manipulace s PHM. PHM je možno doplňovat pouze ve vyznačeném prostoru a určeným způsobem:
    • tankování pouze s vypnutým motorem
    • při tankování je přítomen jezdec a jeden člen jeho teamu
    • v tankovacím prostoru je přísný zákaz střídání jezdců a provádění jakéhokoliv servisu na vozidle, pod postihem penalizace.
Článek 4. Přihlášky
Přihlášku k JP muže podat kterýkoli jednotlivec nebo team, jenž splňuje výše a následně stanovená kritéria a to nejpozději do stanoveného termínu na formuláři k tomu příslušném. Přihláška musí obsahovat všechny potřebné náležitosti a musí být doložena dokladem o zaplacení startovného za každé startující vozidlo. Přihláška k JP je považována za závaznou a platnou po uhrazení startovného.

Více na : http://arc.box.cz


Těšíme se na Vaši účast

TEAM ARC Brno


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose