www.car.cz
 

Buggyra míří k obhajobě. Rozhodne Le Mans
     tisková zpráva


Buggyry v Jaramě

Stejně jako v předchozích závodech usedla do kabin závodních speciálů Bugyra třídy Super Race Truck trojice pilotů – Ludovic Faure a David Vršecký z Buggyra Truck Racing Teamu a Antonio Albacete z Equipo Cepsa. A jak vidím jejich výkony?

Ludovic Faure: dobrý (zisk 24 bodů)
Francouzský mistr Evropy z roku 1998 si stříbrnou příčkou pojistil své druhé místo v celkové klasifikaci a přes třinácti bodovou ztrátu na Oestreicha věří v možný zisk titulu. V rámci zachování objektivity je však nutno říci, že vzhledem k vynikající formě Markuse Oestreicha, který v Jaramě předvedl dokonalý strojový výkon, je Ludovic ve své víře poněkud osamocen. Zvláště pak, když ve Španělsku zajel z celkového počtu 21 bodovaných kol pouze dvě rychleji, než Oestreich. Navíc se v Jaramě zdálo, že je se svou druhou příčkou vcelku spokojen. Je otázkou, zda-li by jezdec Faurových kvalit disponující nejlepším týmovým zázemím neměl pomýšlet poněkud výše!

Antonio Albacete: chvalitebný (zisk 20 bodů)
Domácí jezdec, nad kterým se po Zolderu vznášel Damoklův meč možné diskvalifikace ze zbytku seriálu podal v Jaramě velmi stabilní výkon, který korunoval třetím místem v pohárové jízdě. V kvalifikaci předvedl vynikající start, krátkou dobu jezdil dokonce na prvním místě. Přestože na Vršeckého najel na rodném okruhu pět bodů, na celkové třetí místo to s největší pravděpodobností stačit nebude!

David Vršecký: dostatečný (zisk 15 bodů)
Jarama potvrdila, že dva po sobě jdoucí vyvedené závody představují letos pro Davida neřešitelný rébus. Neuvěřitelně ulitý start v kvalifikaci a prohra s týmovou dvojkou VW Druckenmullerem v pohárovém závodě o šest sekund hovoří za všechny komentáře. Na druhé straně Davidův výkon jasně naznačil, že v Buggyře skutečně neexistuje týmová strategie a každý z jezdců jede jen a pouze na sebe.
 
Buggyra míří k obhajobě
 
Jen neuvěřitelný výpadek Ludovica Faura či Davida Vršeckého by mohl připravit Buggyra Truck Racing Team o obhajobu titulu týmového šampióna třídy Super Race Truck. Před posledním závodem v Le Mans nasbírali oba piloti 386 bodů, zatímco dvojice týmu Deustche Post World Net Markus Oestreich – Ralf Druckenmuller dala dohromady o 34 bodů méně . A vezmeme-li v potaz, že maximální bodový zisk týmu z jednoho závodu činí 60 bodů, mohou v Roudnici připravovat oslavy. K nim se připojí i Martin Koloc v Dubaji.
 
„Samozřejmě, že z takového výsledku máme radost, zvláště pak, když proti nám stojí tým s gigantickým sponzorem, jakým je Deutsche Post,“ potvrzuje Koloc, který však zároveň neskrývá svou rozladěnost nad možnou ztrátou titulu v nejvíce sledované kategorii jezdců.
 
 „Před začátkem sezóny jsem měl představu jakési trojkoruny. Ta se měla skládat z titulu nejrychlejšího truckera světa, mistra Evropy a titulu v týmovém šampionátu. Zatím se nám podařilo splnit “plán„ ze dvou třetin a o mě se přitom ví, že jsem maximalista. Proto jako optimista ještě stále věřím v to, že Ludo může letos vyhrát.“
 
O vítězství v týmovém šampionátu stojí pochopitelně i technický ředitel týmu Mario Kress. „I když se z mediálního hlediska nejedná o nejsledovanější titul, je vítězství našeho týmu důkazem toho, že konstruktéři, inženýři a mechanici něco umí. Ostatně na Buggyře jezdí i Antonio Albacete, který vyhrál letos dva závody, což se mu například za volantem Caterpillaru nikdy nepodařilo, a to měl za sebou tým s tovární podporou.“
 
Buggyra
týmové stránky : www.buggyra.com
 
 

 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose