|
|
|
Caravaning = životní styl. Právě na BVV tisková zpráva
Caravaning = životní styl
11. 11. 2004 (Tiskové středisko BVV) - Cestovat s karavanem znamená volnost a nezávislost. O oblibě caravaningu v ČR svědčí i rozšíření letošní prezentace do dvou pavilonů. Mezi 27 firmami nechybí ani řada světových značek. Tři typy přívěsů Fun, Ventana a Amara značky Bürster zde například předvádí společnost Caravan Metropol. |
Cestovat s karavanem znamená volnost a nezávislost. Člověk může vyrazit prakticky kamkoli si na mapě ukáže prstem a veškeré pohodlí si veze s sebou. Je to životní styl, který z „caravaningového ráje“ – Nizozemska – proniká i do dalších zemí. Česká republika nezůstává stranou a přesvědčuje o tom i účast firem na specializované výstavě Caravaning Brno. Poprvé zaplnily expozice dva pavilony a mezi 27 vystavovateli jsou zastoupeny samozřejmě i firmy Nizozemska, ale také z Německa a Rakouska.
Návštěvníky při vstupu do pavilonů F a G1 doslova omráčí množství nabízených karavanů a obytných vozů, jejich vybavení a technická dokonalost. Tak například značka Bürster zastoupená společností Caravan Metropol představuje tři typy přívěsů Fun, Ventana a Amara, které se liší tvarem, délkou a uspořádáním interiérů. Nejprodávanějším modelem je Ventanu 450 TS, téměř sedmimetrový přívěs s velkými okny na bocích i vpředu. Disponuje i velkým vyklápěcím střešním oknem. Všechna skla jsou tónovaná doplněná roletami, což spolu s dvojitou izolací pomáhá udržovat uvnitř příjemné klima v létě i v zimě. Tento model se dobře hodí právě i k zimnímu použití, neboť je vybaven výkonným topením Truma. Prostorně řešený interiér umožňuje volný pohyb čtyř osob. K vybavení patří kuchyňský pult, skládací stůl se sezením, prostorné dvojlůžko, umyvadlo se zrcadlem a oddělený sprchový kout s toaletou. Zajímavě vyřešena je i skříň se zašupovacími dvířky pro televizi nebo např. pro mikrovlnnou troubu. Nechybí ani přiměřený počet úložných prostor pro pohodlné cestování. Podobně oblíbený je i další přívěs Amara 540 – typický představitel karavanu rodinného typu s dětskými palandami (svou velikostí jsou ale vhodné i pro dospělého). Oba přívěsy je možné, díky jejich nízké hmotnosti, tahat i za osobním automobilem střední třídy. |
| |
Caravaning - ucelená akce cestování na čtyřech kolech
Stejně tak jako Boat Brno i veletrh Caravaning vznikl ve spolupráci Veletrhy Brno,a. s. a Caravan Salon Düsseldorf. Cestování v dokonale zařízených "prázdninových domech na čtyřech kolech“ se stává životním stylem stále většího množství lidí. V pavilonech F a G1 pořadatelé vytvořili skutečně jedinečnou a ucelenou akci svého oboru v ČR.
Dokumentuje to větší nárůst výstavní plochy proti minulému premiérovému ročníku. Návštěvníci uvidí komplexní přehlídku obytných aut, přívěsů a příslušenství, prakticky všechno, co je třeba k pohodlnému cestování a kempování. Podle odborníků k módním trendům karavanů a obytných automobilů pro nadcházející sezonu patří zakulacené tvary a extravagantní odstíny barev. Vnitřnímu designu pak dominují hi-tech materiály. |
Karavany ADRIA znají na celém světě |
Společnost Kobras je výhradním zástupcem slovinského výrobce špičkových karavanů a obytných vozů ADRIA. Možnosti karavanů ocení i milovníci lyžování. Karavany ADRIA jsou totiž ideální i pro zimní cestování. Obytné automobily jsou finančně náročnější, což vyvažuje komfort a také naprostá svoboda cestování. |
Všichni, kdo mají rádi pobyt na jednom místě s komfortem „jako doma“ a zároveň chtějí využívat svůj automobil k dalšímu cestování a vyjížďkám, nebo naopak ti, kdo rádi cestují s denními přesuny, jim je určena nabídka společnosti KOBRAS v pavilonu G1. Jde o výhradního dodavatele karavanů a obytných vozů ADRIA pro Českou republiku. V nabídce najdete vše, co patří k modernímu caravaningu a kempování.
ADRIA je dynamická, rychle se rozvíjející slovinská firma patřící k největším producentům karavanů a obytných vozů v Evropě. Ve Skandinávii dokonce zaujímá první místo na trhu a je vyhledávaná i v tradičních státech caravaningu, jako je Německo, Francie, Rakousko nebo Itálie, kde vždy patří mezi tři nejprodávanější značky. Jejich produkty však znají mi mimo Evropu – například v Japonsku a USA. Vždy je spojována s kvalitou, výborným řemeslným zpracováním, ojedinělým vzhledem a tradičním příjemným pocitem útulnosti.
Volba mezi karavanem a obytným přívěsem záleží na očekávání a preferovanému stylu cestování. Karavan je vhodný pro pobyt spojený s kratšími výlety do okolí, obytný vůz dává cestování velkou svobodu. Karavan je finančně méně náročný, ale je nutné vzít v úvahu možnosti tažení přívěsu, tedy možnosti automobilu, a také zvažovat počet osob, které ho budou využívat. Přírodní a klimatické podmínky naopak nehrají roli, speciálně karavany ADRIA jsou jako stvořené i pro zimní cestování s lyžováním. Obytný automobil naopak představuje finančně náročnější investici, kterou však vyvažuje zázemí a komfort.
| | |
| tisk infoBVV
|
|
|