Rychlostní rekord - den “D” . Jde se na to tisková zpráva
Pro Martina Koloce a jeho tým začalo již známé „odpočítávání“, na které čekali a připravoli se více jak 7 měsíců, pokus o zápis do Guinesovy knihy rekordů a zdolání historické hranice 302 km/h s pětitunovým monstrem. Přesto, že na zdolání světového rekordu by stačilo zdolat rychlost „pouze“ 256 km/h, Buggyra by tímto ráda podtrhla 32. výročí založení Spojených arabských emirátů.
Včerejším dnem tým ukončil přípravy vozu Davida Vršeckého, třetího nejlepšího truckera Evropy. Součástí příprav na světový rekord bylo také testování tratě a vozu místním hrdinou a celebritou Mohamedem Ben Sulayem, který se projel ve „stříbrné“ Buggyře. Účelem především bylo, aby si „osahal“ vůz a seznámil se specialitkami, které na něj v závodním speciálu Buggyra čekají. Při této příležitosti samozřejmě nechyběla ani početná skupina novinářů a především pak německého televizního štábu. Probíhala celá řada interview s hlavními zástupci týmu a piloty, ve kterých se mimo jiné jeden z nejpopulárnějších pilotů Středního Východu rozdělil o své dojmy a názory: „Víte, za volant si sednout a sešlápnout plyn může v podstatě kdokoliv, avšak rozdíl mezi řadovým a profesionálním jezdcem vznikne tehdy, když se věci nevyvíjejí příznivě“.
Mohamed se také setkal s hlavním šéfkonstruktérem Buggyry Mariem Kressem a s Davidem Vršeckým, aby si řekli více o taktice a technice jízdy týkající se útoku na světový rekord.
„Ano, dnes jsem zkoušel především, jak a kde zabírají brzdy a jakou kontrolu mám nad vozem ve vyšších rychlostech“. Na otázku, jaký je podle něj největší rozdíl mezi Buggyrou a „běžným“ závodním vozem, Mohamed odpověděl, že největší rozdíl je ve výšce a v hlasitosti. Jako možnou překážku při překonávání dané rekordní mety označil Mohamed vítr a písek, přestože nyní není období typického pouštního prudkého větru.
Takže nezapomeňte!!! Dnes ve dvě hodiny odpoledne (11:00 SEČ), Dubai bypass road. Držte palce!!!
Buggyra
|