www.car.cz
 

Milan Chvojka s novým lancerem nakonec bude chybět i v Okříškách
     1.3.2005 21:52 - tisková zpráva


Přestože figuruje posádka Milan Chvojka – Zuzana Chvojková na seznamu přihlášených posádek na zahajovací podnik letošního rallysprintového mistrovství, s největší pravděpodobností se Rally Vysočina s centrem v Okříškách u Třebíče nezúčastní. “Bohužel to tak vypadá, po Šumavě budeme chybět i v Okříškách,” řekl zklamaně olomoucký pilot a dodal: “Příprava naší nové zbraně pro rok 2005 trvá déle, než jsme očekávali. Komunikace s Japonci je velmi obtížná, dostat k nám včas ty správné díly je téměř nadlidský úkol.”

 

Touto novou zbraní bude Mitsubishi Lancer Evo VIII MR, tedy nejnovější varianta v současnosti nejúspěšnějšího produkčního vozu. A právě s dodávkou dílů má problémy drtivá většina jezdců, kteří tento stroj chtěli nebo ještě chtějí letos představit.

 

„Právě dnes nám došel zadní diferenciál, tak ho v nejbližších dnech budeme dávat do auta. Teď je v autě čerstvě nový motor, který jsme chtěli právě v Okříškách vyzkoušet, stejně jako šestirychlostní bezsynchronní převodovku od společnosti Kaps, kterou už několik dnů testujeme v tréninkovém autě,“ popsal aktuální starosti Chvojka a k nejbližší budoucnosti dodal: „V první polovině března proběhne optimalizace motoru tak, abychom se mohli zúčastnit Valašské rally, což bude náš první ostrý křest s produkčním autem.“

 

V závěru minulého roku Milan Chvojka směle plánoval několik startů na soutěžích v zahraničí. „Tento program stále platí, určitě se na některých zahraničních soutěžích ukážeme. Samozřejmě, také v Čechách několikrát startovat budeme. První čtyři až pět závodů budeme brát jako přechodné, základním cílem bude naučit se zacházet s novým autem, které je oproti našemu starému Escortu hlavně podvozkově někde úplně jinde. Přesný program zatím nevíme, asi se bude plánovat závod od závodu,“ konstatoval vyhlídky na rok 2005 Milan Chvojka a k očekávaným ambicím řekl.

 

 „Rozhodně ale nechci dělat křoví. Pokud nám to ani po těch pěti závodech nepůjde, budu vážně uvažovat o konci aktivní kariéry. Auto bude díky týmu lidí, kteří na něm pracují (Olda Šulák a Jirka Volf), určitě špičkové, takže bude záležet jen na mě.“

 

Chvojka Motorsport


 
 
Fotogalerie:   Rallye Šumava 2005 od Dana Rozkola

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose