Buggyra se chystá na testy ve franzouzském Dijonu 11.3.2005 10:17 - tisková zpráva
Přestože se dnes pohybuje teplota několik stupňů nad bodem mrazu, nutnost testování závodního speciálu Freightliner v zahraničí se jeví jako stále aktuálnější.
„Je to k vzteku,“ tvrdí šefinženýr Mario Kress. „Celý tým dřel do úmoru, abychom měli auta postavena nejpozději první březnový týden, máme za sebou homologaci ze strany FIA a teď stojí oba hotové Freightlinery v hale.“ Je pochopitelné, že se vedení týmu nehodlá se vzniklou situací v žádném případě smířit. Právě naopak, od úterka se vedou vyjednávání s šéfy evropských okruhů, které připadají v úvahu k testování. A není jich mnoho!
V Německu totiž panují shodné klimatické podmínky s těmi českými. Stejně tak je tomu v Holandsku a Belgii, navíc Assen a Zolder mají plný termínový kalendář. Kromě toho chce Kress testovat pokud možno co nejblíže Německu, kde si může tým vzhledem k tradičně dobrým vazbám vybudovat mezisklad, neboť v rámci testování se může udát skutečně všechno.
„Celkem bez problémů jsme se dohodli na testování s vedením okruhu ve francouzském Dijonu,“ říká šéf logistiky Petr Marek, který zároveň doplňuje, že se jedná o jeden z oblíbených okruhů dvojice Koerber- Kress.
„Dijon má jeden problém. Asi tam nebude zima, jako v Česku, nicméně velké teplo tam na nás asi také nečeká. Mají přijít předpovědi počasí z Francie, pak se rozhodneme. Pokud by se testovalo v Dijonu na začátku příštího týdne, mohly by se soupravy vrátit v pohodě do Roudnice a před odjezdem do Barcelony by se na vozech ještě pracovalo.“
Petr Marek však nevylučuje ani variantu dřívějšího odjezdu do Katalánska a testování ve Španělsku. „Chceme v prvním závodě uspět a uděláme proto všechno. V úvahu by přicházela Valencia. V Česku by byl připraven speciální záložní tým, který v případě potřeby přepraví do Barcelony případné nezbytné komponenty. Bude to sice v permanentním stressu, ale na ten jsme zvyklí.“
Buggyra
|