www.car.cz
 

Máme za sebou další vydařenou soutěž, říká po Okříškách Milan Liška
     15.3.2005 20:11 - tisková zpráva


    Spokojený úsměv má ve tváři plzeňský pilot Milan Liška. Do úvodního podniku českého šampionátu  ve sprintrallye nasadil jeho tým Klub Fox Racing Plzeň tři posádky a všechny tři projely cílovou rampou v Okříškách.
    

 Nejvýše se v absolutním pořadí Rallye Vysočina z plzeňské stáje prokousala dvojice Milan Liška a Petra Mynářová. Posádce startující s produkčním vozem Mitsubishi Lancer EVO VII patří  body za desáté místo.

     „Jsem s desítkou docela spokojený. I když jsem se zřejmě mohl dostat ještě o kousek výše. Jenže jsem do třetího průjezdu rychlostních zkoušek zvolil širší pneumatiky než do předchozích dvou sekcí. Ty sice také měly hroty, ale nějak jsem se s nimi nemohl srovnat. Zřejmě to nebyla správná volba,“ říká šéf stáje Klub Fox Racing Milan Liška.


     Další dvě dvojice plzeňského týmu čekala v okolí Okříšek premiéra – Pavel Kestler mladší se spolujezdcem Milan Liškou juniorem usedli poprvé do Škody Fabia RS 1,9 tdi třídy D9. Na začátku soutěže si vedli dobře, jenže letošní Vysočina byla nadmíru náročná. Přesvědčili se o tom i plzeňští mladíci. Na jedné z rychlostních zkoušek zapadli do závěje a ztratili několik minut.


     „Měli trochu smůlu. Stalo se jim to v místech, kde byli diváci poněkud méně aktivní nebo už unavení vyprošťováním jiných aut. Nijak se totiž nehrnuli, aby posádce dieselové fabie pomohli zpět na silnici,“ konstatuje Milan Liška.
     Druhou premiérou byl start posádky Roman Kovanda a Jiří Kramář s dobře známým vozem Toyota Yaris 1,3 upraveným pro skupinu N1. Auto vodil v minulých sezonách po erzetách domažlický jezdec Marcel Tuček.

     „Byl to pro ně krušný začátek, doslova křest ohněm. Startovali totiž na gumách bez hrotů. Přesto podnik zvládli, auto přivezli neškrábnuté. Přitom mají za sebou jen jednu amatérskou soutěž a tu jeli jen jako předjezdci,” pochvaluje si šéf plzeňského týmu.


     Rallye Vysočina byla letos druhým podnikem v Česku, který se jel za skutečně zimních podmínek. Milan Liška míní, že se s obtížnými podmínkami organizátoři vyrovnali bez potíží. Přitom jim počasí určitě nadělalo nejednu vrásku.


     „Vichr v noci z pátku na sobotu téměř úplně zavál cesty na Vysočině. Naši špióni, kteří se vydali na první erzetu v sobotu brzo ráno, chvíli mysleli, že se soutěž snad ani nepojede. Po pár kilometrech se raději vrátili. Tak byla silnice zavátá. Ale když jsme přijeli na start první zkoušky, tak bylo všechno v pořádku. Pořadatelé udělali kus práce,“ doplňuje Milan Liška, který v Okříškách startoval opět s vypůjčeným vozem Mitsubishi Lancer EVO VII. „Na naší nové osmičce usilovně pracujeme. Možná, že jí představíme už na Valašce. Ovšem to bude záležet na mnoha okolnostech.“


                                                                                            Pavel Kestler st., Klub Fox Racing


 
 
Fotogalerie:   Rallye Vysočina 2005 - Günther Sterlike

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose