www.car.cz
 

Převratná novinka v prodeji ojetých automobilů ? PERPETUUM MOBILE??
     16.3.2005 19:16 - tisková zpráva


PERPETUUM MOBILE

PRODEJ A NÁKUP NE NOVÝCH VOZIDEL

V BRANDÝSE NAD LABEM

VEŘEJNÝ PRODEJ NEJVYŠŠÍ NABÍDCE

 

Sdělovací prostředky informují o zcela novém produktu, který až dosud na našem trhu chyběl.Jaký produkt to je ?

 

Téměř každý motorista byl nucen buď koupit nebo prodat svůj vůz tzv.standardním způsobem: prostřednictvím autobazaru. Co autobazar nabídl zákazníkovi? Komisní prodej nebo výkup.  U výkupu byla vždy stanovena cena „šikovným“ technikem.Udivený vlastník byl pak překvapen, v jak špatném technickém stavu se jeho vůz nachází. A ubezpečen, že cena nabídnutá  autobazarem je maximální. 

 

Další překvapení přišlo vzápětí: den poté uviděl své vozidlo nabízené jako vůz v perfektním stavu – a cena byla ovšem o třicet až sto procent vyšší, než ta, kterou za své vozidlo obdržel. Na druhé straně u komisního prodeje technik o ceně nelicituje, vozidlo je popsáno tak, jak si vlastník přestavuje – s tím, že z prodejní ceny získá autobazar komisní provizi. Po určitém čase je však vlastníkovi oznámeno, že cenu, kterou navrhl, trh neakceptuje. S cenou je tedy nutno jít dolů!

 

Tato situace se pak opakuje do té doby, než vlastník „dostane rozum“ a klient-kupující za zprostředkování levného a pěkného vozidla zaplatí.

 

Reklamy autobazarů, které slibují nejvyšší možnou cenu za výkup vozidla a na druhé straně nabízejí nejlevnější vozy na trhu, vám připadají podivné...? Právem.!

 

Co z toho vyplývá?

Skutečnost, že na trhu chybí produkt, který by na jedné straně umožnil vlastníkovi získat reálně nejvyšší tržní cenu za jeho vozidlo a na straně druhé vytvořil prostor i pro kupujícího.

 

JAK NA TO ?

Společnost BUSSMARK  a AMZ Holding se spojily, aby na trhu tuto mezeru zaplnily. Vytvořily společnými silami špičkové zázemí , materiální i technické, a maximálně funkční prostor o rozloze cca 140 000 m2 v Brandýse nad Labem ( čtvrthodinku jízdy z Prahy).

 

 

ZPŮSOB

Veřejný prodej nejvyšší nabídce  - vlastník přiveze vozidlo, které je oceněno dle euro-tax.

Vozidlo je perfektně ošetřeno, nafoceno a umístěno v areálu. Bezprostředně po zpracování dat je pak zveřejněno v průběžném katalogu.

Prodej je stanoven na konkrétní den a hodinu, kdy cena vyvolávací je de facto cenou výkupní.

Zájemci o vozidlo mají pak možnost vozidlo kdykoliv vidět, prohlédnout si ho, projet a v případě zájmu zúčastnit se veřejného prodeje.

Zájemce, který nabídne nejvyšší cenu a splní všechny podmínky, vozidlo získává.

Celý prodej se uskuteční nejpozději za 14 dní ode dne převzetí vozidla.

 

TEDY:

Prodávající získá za vozidlo skutečně nejvíc.

Kupující si určují cenu vozidla dle svých možností .

Zbytek zajistí reklama, dokonalé technické a personální vybavení.

A cena této služby ? 5 % z ceny vozu !

Jediný způsob, jak lze dnes uspět, je nabízet rychlé, levné, dokonalé služby !

Vydělávat minimum na maximálních objemech.

 

 

 

 PR

 


 
 
Fotogalerie:   Start off road sezóny v Krnově 2005

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose