Převratná novinka v prodeji ojetých automobilů ? PERPETUUM MOBILE?? 16.3.2005 19:16 - tisková zpráva
PERPETUUM MOBILE
PRODEJ A NÁKUP NE NOVÝCH VOZIDEL
V BRANDÝSE NAD LABEM
VEŘEJNÝ PRODEJ NEJVYŠŠÍ NABÍDCE
Sdělovací prostředky informují o zcela novém produktu, který až dosud na našem trhu chyběl.Jaký produkt to je ?
Téměř každý motorista byl nucen buď koupit nebo prodat svůj vůz tzv.standardním způsobem: prostřednictvím autobazaru. Co autobazar nabídl zákazníkovi? Komisní prodej nebo výkup. U výkupu byla vždy stanovena cena „šikovným“ technikem.Udivený vlastník byl pak překvapen, v jak špatném technickém stavu se jeho vůz nachází. A ubezpečen, že cena nabídnutá autobazarem je maximální.
Další překvapení přišlo vzápětí: den poté uviděl své vozidlo nabízené jako vůz v perfektním stavu – a cena byla ovšem o třicet až sto procent vyšší, než ta, kterou za své vozidlo obdržel. Na druhé straně u komisního prodeje technik o ceně nelicituje, vozidlo je popsáno tak, jak si vlastník přestavuje – s tím, že z prodejní ceny získá autobazar komisní provizi. Po určitém čase je však vlastníkovi oznámeno, že cenu, kterou navrhl, trh neakceptuje. S cenou je tedy nutno jít dolů!
Tato situace se pak opakuje do té doby, než vlastník „dostane rozum“ a klient-kupující za zprostředkování levného a pěkného vozidla zaplatí.
Reklamy autobazarů, které slibují nejvyšší možnou cenu za výkup vozidla a na druhé straně nabízejí nejlevnější vozy na trhu, vám připadají podivné...? Právem.!
Co z toho vyplývá?
Skutečnost, že na trhu chybí produkt, který by na jedné straně umožnil vlastníkovi získat reálně nejvyšší tržní cenu za jeho vozidlo a na straně druhé vytvořil prostor i pro kupujícího.
JAK NA TO ?
Společnost BUSSMARK a AMZ Holding se spojily, aby na trhu tuto mezeru zaplnily. Vytvořily společnými silami špičkové zázemí , materiální i technické, a maximálně funkční prostor o rozloze cca 140 000 m2 v Brandýse nad Labem ( čtvrthodinku jízdy z Prahy).
ZPŮSOB
Veřejný prodej nejvyšší nabídce - vlastník přiveze vozidlo, které je oceněno dle euro-tax.
Vozidlo je perfektně ošetřeno, nafoceno a umístěno v areálu. Bezprostředně po zpracování dat je pak zveřejněno v průběžném katalogu.
Prodej je stanoven na konkrétní den a hodinu, kdy cena vyvolávací je de facto cenou výkupní.
Zájemci o vozidlo mají pak možnost vozidlo kdykoliv vidět, prohlédnout si ho, projet a v případě zájmu zúčastnit se veřejného prodeje.
Zájemce, který nabídne nejvyšší cenu a splní všechny podmínky, vozidlo získává.
Celý prodej se uskuteční nejpozději za 14 dní ode dne převzetí vozidla.
TEDY:
Prodávající získá za vozidlo skutečně nejvíc.
Kupující si určují cenu vozidla dle svých možností .
Zbytek zajistí reklama, dokonalé technické a personální vybavení.
A cena této služby ? 5 % z ceny vozu !
Jediný způsob, jak lze dnes uspět, je nabízet rychlé, levné, dokonalé služby !
Vydělávat minimum na maximálních objemech.
PR
|