www.car.cz
 

Úspěšný první test MENXu. Enge jezdil s Perglem
     24.3.2005 23:03 - tisková zpráva


Tým MENX má za sebou úspěšný dvoudenní test s Ferrari 550 Maranello v Monze. Tomáš Enge a Robert Pergl dokázali v pěti trénincích odjet mnoho kol a nejrychlejší čas posledního tréninku byl pro tým příjemným bonusem.

Tým MENX má za sebou úspěšný dvoudenní test s Ferrari 550 Maranello v Monze. Tomáš Enge a Robert Pergl dokázali v pěti trénincích odjet mnoho kol a nejrychlejší čas posledního tréninku byl pro tým příjemným bonusem.

 

V Monze bylo na členech týmu viditelné nadšení, když vůz v nové barvě prvně vyjel v úterý dopoledne z boxů. Pro tým MENX to byla první příležitost vyzkoušet vůz na závodní trati, což pochopitelně přineslo speciální pocity. Vůz vlastněný společností Care Racing prokázal v obou dnech dobrou spolehlivost a tým mohl experimentovat s jeho nastavením a poznávat pneumatiky Michelin.

 

Za volantem se střídali Enge s Perglem, celkem odjeli 84 kol na 5793 metrů dlouhé trati. Vítěz Le Mans Enge povzbudil tým nejrychlejším časem v pátém, posledním tréninku, který měl hodnotu 1:45,316. Pergl plně využil svého času za volantem a průběžně vylepšoval své časy.

 

Tomáš Enge: „Byl to příjemný pocit znovu usednout za volant Maranella, je to můj zamilovaný vůz. Rychle jsem dokázal najít dobrý rytmus a bavil jsem se za volantem – zejména ve dvou rychlých zatáčkách Lesmo! V průběhu dvou dnů jsme vylepšovali vůz a v průběhu delších jízd se choval dobře. Jsem spokojený s tím, co jsme udělali a těším se na první závod ve Spa.“

 

Robert Pergl: „S testem jsem spokojen. V průběhu zimy jsem hodně trénoval fyzickou kondici, což se vyplatilo, protože řízení vozu je fyzicky náročnější než na co jsem byl zvyklý. Začal jsem volněji a s každým kolem jsem se snažil zlepšovat. Myslím, že s mým časem v posledním tréninku mohu být spokojen. Už teď se těším na další testy.“

 

Ivo Horn, technický ředitel: „V prvé řadě jsem rád, že vůz byl po oba dny spolehlivý a mohli jsme udělat hodně práce. Přijeli jsme do Monzy se solidním základním nastavením, které jsme průběžně vylepšovali. Tomáš plně naplnil naše očekávaní a jeho komentáře o chování vozu byly velmi dobré. Robert se s každým kolem zlepšoval a v podstatě nechyboval, což je velmi povzbuzující.

 

Nejeli jsme s aerodynamikou sadou generující nízký přítlak, která je vhodná pro Monzu, takže z tohoto pohledu jsme byli dost konkurenceschopní, přestože jsme nikdy nevyjeli s kvalifikačním nastavením. Myslím, že jsme nastavili dobrou spolupráci s inženýrem Prodrive, který se stará o motor, a také s Michelinem. Získali jsme hodně dat k analýze a nyní se připravujeme na další test, který proběhne příští týden v Paul Ricard.“

 

BPA


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose