www.car.cz
 

Brněnský Drak - závodníci se teprve probouzejí
     30.3.2005 12:57 - Pavel Jelínek


Úvod vrchařské sezóny se blíží. Bude jím tradičně Brněnský drak. Podle informací od jeho pořadatelů a soudě dle počtu přihlášených, zatím si někteří závodníci nevšimli, že už je jaro.....

Zatím je k dnešnímu dni  cca 40 přihlášených z toho 15 jezdců se  přihlásilo tento týden. Zatím nejsilnější skupina SP s 12 přihlášenými.  Věřme, že se i ostatní jezdci  "probudí" a  že  účast bude slušná.

Oficiální  info  a časový harmonogram zde: www.weitarc.com

Všeobecný program podniku
 

Vzhledem k charakteru trati se podnik jede jako dvojzávod v průběhu jednoho dne:

 

Uzávěrka přihlášek                                  05.04.2005

Zahájení tisk.střediska a

Akreditace medií                             09.04.2005  16.00 hod.

První zasedání sport. komisařů               09.04.2005  19.00 hod.           

Administrativní přejímka                     09.04.2005  16.30-21.00 hod.

Technická přejímka                        09.04.2005  17.00-22.00 hod.

mimořádná přejímka!                     10.04.2005  07.00-07.30 hod.

Rozprava s jezdci                                    10.04.2005  08.00 hod

Trénink 1. závodu                                     10.04.2005 08.30-09.45 hod.

Trénink 2. závodu                                     10.04.2005  09.45-11.00 hod.

1. závod                                            10.04.2005  12.00-14.00 hod.

Vyvěšení 1. předběžných výsledků                         14.30 hod

2. závod                                            10.04.2005  15.30-17.30 hod.

Vyvěšení předběžných výsledků                                   18.00 hod

Vyhlášení výsledků za oba závody          10.04.2005  18.30 hod

 

 

 

Kapitola II. – Organizace
 

Článek 1.         Pořadatel

 

Z pověření FAS AČR je pořadatelem firma Mičánek PRO-CAR Club při AČR, Chlupova 5, 602 00 Brno.

 

Článek 2.     Organizační výbor, sekretariáty, činovníci
 

2.1. – Organizační výbor

Předseda organizačního výboru          Jiří Mičánek

Členové:                                          Ganka Mičánková

                                                        Václav Janek

                                                       Ing. Miroslav Janák

 

2.2. - Adresa sekretariátu závodu:

         Jiří Mičánek - Motorsport

         Na Šípu 189

           664 81  Ostrovačice

         tel. 546427282-3

         fax. 546427 284 

e-mail: micanek@mboxr.cz, info@micanekmotorsport.cz,

 

 

 

 

2.3. – Činovníci

Ředitelství závodu:     

Ředitel                                     :         Václav Janek

Zástupce ředitele a činovník

pro styk se soutěžícími            :         Ing. Vojtěch Svoboda

Činovník pro bezpečnost            :         Jana Svobodová

Tajemník závodu                           :         Ing. Miroslav Janák

Sekretariát                                :         Jana Božková

Delegovaní činovníci:

Hlavní sportovní komisař                 :         Ing. Adolf Fešárek

Sportovní komisaři                         :         Mgr. Tomáš Kinc, Jiří Malý

Hlavní technický komisař                 :         Ing. Jiří Sychra

Hlavní časoměřič                       :         Ing. Jan Čevona (Conel)

Hlavní lékař                              :         MUDr. Ivo Dedek

 

Článek 3.            Oficiální umístění vývěskové tabule
Veškerá oznámení, rozhodnutí a výsledky budou zveřejňovány na oficiální vývěskové tabuli, která bude umístěna u boxu A v záboxovém prostoru.

 

 

Kapitola III. – Všeobecná ustanovení
 

Článek 4.          Všeobecně

Tento sportovní podnik je národním závodem automobilů do vrchu a je započítáván do mistrovství ČR ZAV 2005 a České Trofeje 2005.  Je uspořádán podle těchto sportovních řádů a předpisů.

- Mezinárodní sportovní řády FIA

- Národní sportovní řády 2005 FAS AČR

- Standardní propozice ZAV 2005

- Zvláštní ustanovení tohoto závodu

 

Článek 5.           Trať
Trať závodu tvoří část speciálního závodního okruhu Automotodromu Brno - Masarykova okruhu. Jede se v protisměru okruhového provozu, tj. v protisměru hodinových ručiček.

-délka tratě                     2435 m

-šířka tratě                      15 m

-stoupání                        max. 5,9o

-výškový rozdíl           73,63 m

 

Článek 6.               Přijaté vozy

 

6.1.         M ČR je vypsáno v absolutní klasifikaci pro skupiny vozidel A, N, SP, M, E a NF.

6.2.         Vozy budou v jednotlivých závodech rozděleny do následujících skupin a objemových tříd:

- skupina N         :    do 1400 cm3, od 1401 cm3 do 2000 cm3, nad 2000 cm3

- skupina A         :    do 1400 cm3, od 1401 cm3 do 2000 cm3, nad 2000 cm3

- skupina SP         :    Super Production

- skupina M  :    do 1400 cm3, od 1401 do 1600 cm3, od 1601 do 2000 cm3, nad 2000 cm3

- skupina NF         :    NF do 1400 cm3

- skupina E         :    do 1600 cm3, od 1601 do 2000 cm3,  nad 2000 cm3

- skupina C         :    CN do 3000 cm3

 

6.3.         Závodu se mohou zúčastnit i historické automobily skupin

HA-K1, HA-K2, HA-K3

 

Článek 7.         Vybavení vozů
Viz Standardní propozice.

 

Článek 8.         Bezpečnostní vybavení pro jezdce

Viz Standardní propozice.

Svoz vozidel není organizován. Jezdci po projetí cílem pokračují v jízdě po trati a budou pořadatelem navedeni zpět do PZS.

 

Článek 9.         Přijatí soutěžící a jezdci
Závodu se mohou zúčastnit soutěžící a jezdci s platnou národní a mezinárodní licencí vydanou FAS AČR. Dále se mohou zúčastnit i jezdci s cizí licencí, pokud jsou občany ČR a splňují i ostatní zbývající podmínky pro účast v Mistrovství ČR – viz Standardní propozice.

 

Článek 10.         Přihlášky

Přihlášky jsou přijímány na adrese sekretariátu závodu.

Uzávěrka přihlášek je 05.04.2005 ve 24.00 hod

Přihlášky zaslané faxem nebo e-mailem musí být potvrzeny písemně nejpozději při zahájení administrativní přejímky.

 

Článek 11.         Vklad

 

Vklad za každé vozidlo pro jeden závod s povinnou reklamou pořadatele je 2500,- Kč.  Pro historické automobily je vklad 1500,- Kč.

V případě odmítnutí povinné reklamy  se vklad zvyšuje na dvojnásobek.

 

Článek 12.         Odpovědnost a pojištění

 

Každý jezdec je povinen si sjednat své osobní úrazové pojištění a na vyžádání pořadatele je předložit při administrativní přejímce. Dále je povinen mít sjednanou pojistnou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla třetím osobám vč. připojištění pro jízdu na uzavřených tratích. Každý účastník jede na svou odpovědnost. Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost vůči soutěžícím jezdcům, pomocnému personálu a třetím osobám vzhledem ke škodám způsobeným osobám a na věcech.

Tento podnik je pojištěn proti škodám způsobeným třetím osobám na věcech nebo majetku prostřednictvím pojistné smlouvy číslo 805-81921-16 uzavřené mezi Autoklubem ČR a Českou pojišťovnou a.s. do výše 1,500.000,- Kč.

Kapitola IV – Povinnosti účastníků
 

Článek 13.         Startovní čísla
Stálá startovní čísla byla přidělena ve Standardních propozicích, ostatní čísla přidělí tajemník závodu. Závodníci si mohou dohodnout přidělení startovního čísla telefonicky, faxem nebo e-mailem na sekretariátu závodu.

 

Článek 14.         Umístění na startu

Každý jezdec je povinen dodržet čas svého startu a včas zaujmout místo v předstartovním prostoru podle časového harmonogramu a pokynů pořadatele. V případě, že nebude k dispozici ve stanovený čas, nebude připuštěn ke startu.

 

Článek 15.         Reklama

Pořadatel předpokládá povinnou reklamu. Reklama bude umístěna pod nebo nad levým startovním číslem, u formulí na viditelném místě na levé straně vozu. V případě odmítnutí povinné reklamy se vklad zvyšuje na dvojnásobek.

 

Článek 16.         Signalizace , chování na trati

Viz Standardní propozice.

 

 

Kapitola V – Administrativní a technická přejímka
 

Článek 17.         Administrativní přejímka

Administrativní přejímka se koná v budově technické přejímky Automotodromu Brno dle časového harmonogramu dne 9.4.2005. Administrativní přejímka je společná pro dopolední a odpolední závod.

Vzhledem k tomu, že na Automotodromu probíhá dne 9.4.2005 zahájení závodní sezóny Motojaro 2005 bude pro jezdce zpřístupněno PZS až po ukončení této akce v 17.00 hod.

 

Článek 18.         Technická přejímka

Technická přejímka se koná v budově technické přejímky a bude probíhat dne 9.4.2005 v době od 17.00 do 22.00 hod a 10.4.2005 v době od 7.00 do 8.00 hod. Přejímka dne 10.4.2005 je považována za mimořádnou. O jejím povolení rozhodne ředitel závodu na základě žádosti soutěžícího se zdůvodněním, proč se soutěžící nemohl zúčastnit přejímky 9.4.2005.

 
Článek 19.         Ředitelství závodu a tiskové středisko.

Ředitelství závodu bude v místnosti jury v řídící věži. Tiskové informace v tiskovém středisku AMD.

 


 

Kapitola VI – Průběh sportovního podniku
 

Článek 20. Start, cíl, měření času
Příjezd vozidel ke startu je z prostoru PZS do prostoru před boxy a odtud v protisměru na trať okruhu a ke startu ZAV (v protisměru okruhového provozu). Po ukončení jízdy pokračují vozy dále po trati a budou pořadatelem usměrněny do PZS. Při nájezdu do druhé a třetí jízdy mohou pokračovat po trati až do prostoru startu.

 

Článek 21.         Tréninky

Trénink se koná na trati závodu dle časového harmonogramu. Je zakázáno trénovat mimo čas oficiálních tréninků.

Pro kvalifikaci do závodu je třeba dokončení alespoň jedné tréninkové jízdy.

 

Článek 22.         Závod

22.1         Jízdy závodu se konají dle časového harmonogramu viz Kapitola I.

22.2         Sportovní podnik obsahuje dva samostatné závody, každý závod má tři jízdy.

22.3         Za startujícího se považuje každý jezdec, který absolvuje předepsaný trénink a dojede silou motoru do prostoru mezi přípravnou a startovní čárou na start 1. závodní jízdy.

22.4         Za odstartovaného se považuje jezdec, který spustí časomíru.

22.5         Nahřívání pneumatik je povoleno pouze mimo trať Masarykova okruhu. V prostoru od výjezdu z boxů ke startu závodu je nahřívání pneumatik zakázáno.

 

 

Kapitola VII – Uzavřené parkoviště, závěrečná kontrola.
 

Článek 23.         Uzavřené parkoviště

Uzavřené parkoviště bude v prostoru PZS Automotodromu Brno - PZS č. 3.

Po skončení každého závodu budou všechny vozy navedeny do uzavřeného parkoviště, které bude otevřeno po vydání rozhodnutí ředitele závodu.

 

Článek 24.         Závěrečná kontrola

Zvláštní kontroly a závěrečná kontrola se konají v budově technické přejímky.

 

 

Kapitola VIII – Klasifikace, protesty, odvolání
 

Článek 26.          Klasifikace

Jsou sestavovány následující klasifikace

-         absolutní pořadí

-         klasifikace podle skupin                            – viz článek 6.1

-         klasifikace podle objemových tříd          – viz článek 6.2

Hodnocení závodu viz NSŘ 2004, kapitola G, čl. 1.3, čl.2, čl.3

Klasifikace bude sestavena pro 1. a 2. závod samostatně

Kapitola IX – Ceny a poháry, předání cen
Článek 29.         Ceny a poháry

Na základě sestavené klasifikace budou vyhlášeny výsledky dle článku 26. V případě, že startovalo nejméně 6 jezdců  ve skupině a objemové třídě budou vyhlašována první tři místa. V případě menšího počtu bude vyhlášeno pouze první místo. Vyhlášení jezdci obdrží pohár.

Věcné ceny budou předány dle specifikace sponzorů.

 

 
Článek 30.         Předání cen
Předání cen se bude konat 10.4.2005 v 18.30 hod.v prostoru stupňů vítězů Masarykova okruhu.

 

 

Kapitola X – Zvláštní ustanovení
 

Článek 31.         Parkoviště závodních strojů
Parkoviště závodních strojů se nachází v záboxovém prostoru a na  parkovišti PZS č.2 Automotodromu Brno. Vjezd a umístění vozů dle pokynů pořadatelů je možný v sobotu 9.4.2005 od 17.00 hod.

V případě zájmu si mohou jezdci pronajmout boxy. Umístění v boxech bude považováno za umístění v parkovišti závodních strojů. Pronájem boxů bude umožněn za poplatek při administrativní přejímce.

 

 

 

 

 

Jiří Mičánek                                                     Václav Janek

předseda organizačního výboru                                 ředitel závodu

 

 

Brno 10. února 2005

 

 

Schvalovací doložka

 

Tato zvláštní ustanovení byla schválena FAS AČR

 

dne                             :                 11.03.2005

 

pod číslem :                 019/05

 

 


 
 
Fotogalerie:   Team Menx do Le Mans Endurance Series

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose