www.car.cz
 

Ohlédnutí za sezónou 2004 brněnského Masarykova okruhu
     4.4.2005 23:53 - tisková zpráva


Tříletý plán společnosti Automotodrom Brno, a.s., zvýšení návštěvnosti a popularity brněnského okruhu spolu s ekonomickou stabilizací společnosti, který byl odstartován v roce 2002, došel v loňském roce svého naplnění. Dnes můžeme směle říci, že se podařilo stabilizovat naši společnost a navodit v ní ducha zdravé a sebejisté komerční firmy, která si je vědoma svého nezaměnitelného místa v jihomoravském a brněnském regionu.

 

Základní koncept, který si položil za cíl udržet vyvážený poměr zahraničních i tuzemských podniků s akcentem na kvalitu organizace, se zdařil. Myšlenka a její realizace - vytvořit z brněnského okruhu nejen motoristický svatostánek, ale i kulturní a společenské centrum města Brna - se setkala nejen s uznáním, ale i spontánním přijetím z řad veřejnosti.

 

Loňská Grand Prix, přestože byla velmi silně ovlivněna nepřízní počasí, přilákala na tribuny okruhu u Žebětína přes 104 000 diváků a Brno se tak stalo okruhem, kde došlo v rámci celého seriálu mistrovství světa k největšímu nárůstu diváků oproti roku předchozímu. To, že se tento podnik setkal s velkou přízní diváků, ale i odborníků, přineslo brněnským organizátorům trofej IRTA za nejlepší Grand Prix v sezóně 2004 a současně cenu za nejlepší sportovní akci města Brna, a to již podruhé za sebou.

 

K významným okamžikům loňské sezóny bezesporu patří i zařazení Automotodromu Brno mezi lokality, kde se uskutečnila mezinárodní přehlídka ohňostrojů Ignis Brunensis.

 

Po dvanácti letech se v Brně opět rozburácely motory Deutsche Tourenwagen Masters a fanoušci motoristického sportu tak mohli přihlížet dvěma nejprestižnějším okruhovým závodům v Evropě, připočteme-li k výše jmenovanému i famózní Super Racing Weekend se závody FIA Grand Tourismo.

 

Podařilo se nám prosadit novou značku CzechGP.com do světa motorsportu  a přivést českou jezdeckou naději Lukáše Peška mezi světovou elitu.

 

Celoroční počet diváků na brněnském okruhu se od roku 2001 zvýšil dvojnásobně a překročil hranici 200 000 návštěvníků, i přes menší počet akcí.

 

Výčet všech těchto úspěchů nás vede k vyjádření poděkování a vděčnosti všem našim partnerům, jakož i Jihomoravskému kraji, Statutárnímu městu Brnu, všem žurnalistům a věrným a nadšeným divákům našeho okruhu.

 


 
 
Fotogalerie:   GIGA FOTOGALERIE - Prototypy a formule

 
 

© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose