Projekt CzechGP.com pokračuje. Letos již TŘI mušketýři 5.4.2005 09:57 - tisková zpráva
Pokračování projektu a rozvoj značky
V loňském roce vytvořila společnost Automotodrom Brno, a.s. obchodní značku CzechGP.com, která primárně slouží k podpoře největší motoristické události v České republice – Grand Prix. Značka je napojena na internetové stránky brněnského okruhu a současně reprezentuje dílčí projekty související s podporou motoristického sportu jako takového se zaměřením na sponzoring českých jezdců v seriálu Grand Prix.
V loňském roce byl projekt soustředěn na podporu Lukáše Peška v Grand Prix a jeho výsledky jsou nezpochybnitelné. I díky tomuto produktu se podařilo zvýšit návštěvnost loňské Grand Prix a překročit magickou hranici 100 000 návštěvníků.
Loňská podpora Lukáše vyústila až do podpisu smlouvy mezi Lukášem a továrním týmem, což je poprvé v historii českého motocyklového sportu a jsme rádi, že jsme našemu talentu mohli v této cestě pomoci.
Projekt CzechGP.com bude pokračovat i v letošní sezóně a jeho smyslem je co největší rozšíření této značky nejen v České republice, ale zejména v zahraničí. Základním směrem projektu bude podpora českých jezdců v Grand Prix, ještě větší medializace české Grand Prix a rozvoj doprovodných projektů této značky.
Podpora českých jezdců v Grand Prix
I v letošním roce chceme podpořit české jezdce v seriálu mistrovství světa motocyklů. V zorném poli naší společnosti stanuli jak osvědčení matadoři, tak nové závodnické naděje. V tomto okamžiku jsme v poslední fázi vyjednávání se třemi českými jezdci, kteří se účastní kompletního mistrovství světa – Jakubem Smržem, Radomilem Rousem a Karlem Abrahámem. Tito tři mušketýři by měli nejen nést logo CzechGP.com na svých kombinézách, ale současně by se měli ve spolupráci s naším týmem podílet na popularizaci motoristického sportu v naší zemi. Propojení komunikačních toků z kompletního působení těchto tří jezdců v Grand Prix by mělo směřovat ke zvýšení zájmu o české hrdiny i domácí Velkou cenu.
Fan Shop
Úplnou novinkou bude v letošním roce zavedení speciálních produktů, vyrobených přesně na míru, které ponesou označení CzechGP.com. Za tímto účelem vznikl tzv. Fan Shop, který přinese všem fanouškům originální předměty s ojedinělým designem CzechGP.com. Vlajkovou lodí bude speciálně vyvinutý parfém pro muže, který vznikl ve spolupráci se společností Miss Cosmetic a její tvůrkyní Monikou Žídkovou. Z čisté a jedinečně barvené bavlny budou vyrobeny trika, čepice, šátky či kalhoty.
Mezi lákavé předměty patří dalekohledy, stopky, hrníčky, sedáky, deštníky a další předměty. Základem celého tohoto projektu je přinést zajímavý design, v co nejvyšší kvalitě materiálu i zpracování za takříkajíc lidové ceny. Škála předmětů bude natolik široká, že uspokojí jakoukoli povahu, či peněženku.
Tyto předměty si budou naši fanoušci moci pořídit na všech oficiálních akcích Automotodromu Brno, během měsíce i na internetových stránkách a u některých našich partnerů, jako je například Yama-moto sport a další.
|