Tovární tým Škoda Motorsport povede nově Martin Mühlmeier Pavel Jelínek
Martin Mühlmeier povede nově tovární tým Škoda Motorsport. Čtyřicetiletý Mühlmeier se funkce vedoucího motorsportu v rámci Škoda Auto ujme 1. března. V předchozích šesti letech pracoval pro Audi Sport, byl také součástí vítězného týmu na Le Mans v letech 2000 – 2002.
Martin Mühlmeier před nástupem do nové pozice uvedl: “Letošní rok je pro tým Škoda Motorsport velkou výzvou. Značka Škoda má v oblasti motorsportu bohatou tradici, ale nikdo nemůže žít pouze minulostí. Naší prioritou je rychlý a precizní vývoj, který nám umožní co nejdříve snížit náskok předních továrních týmů mistrovství světa v automobilových soutěžích. To se pochopitelně nepodaří přes noc. Musíme znovu zrekapitulovat jednotlivé vývojové fáze v mnoha oblastech a ujistit se, že všechny komponenty Fabie WRC spolu efektivně spolupracují jako dokonale funkční celek.”
Jmenováním Martina Mühlmeiera se týmu Škoda Motorsport ještě více otevírají možnosti spolupráce v rámci koncernu VW, využity budou také zkušenosti z úspěšného projektu Le Mans. Všechny aktivity týmu zůstávají nadále zcela pod kontrolou Škoda Auto. Martin Mühlmeier bude podřízen přímo vedoucímu technického vývoje Škoda Auto Haraldu Ludankovi. Bývalý vedoucí oblasti motorsport Petr Kohoutek přechází po vypršení kontraktu na jinou funkci v rámci koncernu VW.
Hlavní prioritou týmu Škoda Motorsport v roce 2004 je intenzivní vývoj Fabie WRC. Posádky Toni Gardemeister/Paavo Lukander a Armin Schwarz/Manfred Hiemer vstoupí do letošního mistrovství světa na Rallye Akropolis (4. - 6. června 2004), následně budou absolvovat další vybrané podniky MS.
MARTIN MÜHLMEIER – ŽIVOTOPIS
Datum narození: 8. březen 1963
1983-1988: Studium dynamiky motorových vozidel na Technické Universitě v Braunschweigu.
1989-1991: Postgraduální studium v oddělení výzkumu Volkswagen.
1992-1996: Pracovník vývojového oddělení VW ve Wolfsburgu.
1997-2003: Vedoucí oddělení simulace a testování dynamiky vozu v týmu Audi Sport. Člen vítězného týmu Le Mans v letech 2000-2002.
|