Nová tvář značky Continental tisková zpráva
TISKOVÁ INFORMACE 4/2004
TIMO HILDEBRAND – nová tvář značky Continental
· Brankář německého prvoligového týmu VfB Stuttgart se stal novou tváří prémiové značky pneumatik Continental. Spolupráce se značkou Continental je pro brankáře Timo Hildebranda prvním kontraktem tohoto druhu.
„Continental AG je největším německým výrobcem pneumatik. Od spolupráce s Timo Hildebrandem si slibujeme zvýšení sportovní a emocionální image prémiové značky Continental. A nejen to. Jeho zapojení do komunikace značky Continental nás více přiblíží cílové skupině zákazníků – fotbalovým fanouškům.“, vysvětluje Ralf Hoffman, brand manager značky Continental. Dodal, že spolupráce koresponduje s oficiálním partnerstvím značky Continental při FIFA World Cup Germany 2006. Timo Hildebrand - v současnosti jeden z nejlepších německých prvoligových brankářů – bude těsně zapojen do komunikačních aktivit na podporu pneumatik Continental a bude se jako vyslanec značky účastnit vybraných akcí pro zákazníky.
Po pozitivních zkušenostech se sponzorstvím Football Champions League (1995-1999) se Continental rozhodl stát oficiálním partnerem FIFA World Cup Germany 2006. „Rozhodování pro Tima Hildebranda nebylo obtížné. Čtyřiadvacetiletý Hildebrand má přitažlivý naturel a je ideálním ztělesněním bezpečí, preciznosti a vytrvalosti. Což dokonale koresponduje i s našimi produkty.“, shrnul Ralf Hoffmann. Otrokovice, únor 2004
Barum Continental spol. s r.o. Divize marketing
|