Audi A6 sklízí úspěchy i na poli reklamy. Má Zlatý štoček 29.4.2005 11:13 - tisková zpráva
· Kampaň na nové Audi A6 zabodovala hned dvakrát v prestižní soutěži Zlatý štoček
Nové Audi A6 pokračuje ve svém úspěšném tažení a sbírá ocenění jak u odborníků tak i u široké veřejnosti. Po ceně Zlatý volant německého týdeníku „Bild am Sonntag“, Auto 1 německého magazínu „Autobild“, či zisku mezinárodního titulu World Car of the Year, obdrželo Audi A6 i prestižní české ocenění Zlatý štoček za nejlepší tiskovou reklamu roku 2004 v kategorii motoristických inzerátů v České republice.
V již devátém ročníku Zlatého štočku, který vyhlašuje Unie vydavatelů, vybírala porota z celkem 374 inzerátů, přičemž letos kladli porotci zvláštní důraz na účinnost tiskové reklamy. Ta v případě Audi A6 je jednoznačně zřejmá - reklamní kampaň přispěla k téměř 90% růstu prodejů této modelové řady v roce 2004.
Reklama na nové Audi A6 zabodovala i na internetu. Porota čtvrtého ročníku soutěže i.reklama, vyhlašované Sekcí vydavatelů internetových titulů SVIT Unie vydavatelů, letos hodnotila 49 samostatných reklam a 9 reklamních kampaní. Z motoristických inzerátů vyšla opět vítězně reklama na Audi A6.
Obě úspěšné kampaně pro český trh zpracovala agentura Scholz & Friends Praha. Na internetové verzi reklamy se podílela agentura První multimediální. Media nakoupila společnost MediaCom a Beyond Interactive.
Import Volkswagen Group s.r.o., Divize Audi/Public Relations, Pekařská 6, CZ - 155 00 Praha 5
www.audi.cz
|