www.car.cz
 

Paddy Hopkirk,33 EJB a Monte Carlo. Nyní v Praze
     Pavel Jelínek


Věhlasné vozy Mini Cooper oblehli právě v těchto hodinách hlavní město Prahu.  V rámci výročí úspěchů Minicooperů na RMC ( Rallye Monte Carlo) se totiž v Praze koná slavnostní setkání jak těchto autíček, tak i některých hvězd, které je k vítězstvím svého času vodili. Největší hvězdou bude Paddy Hopkirk. Akce  začala  dnes ve středu večer a pokračuje ve čtvrtek dopoledne tiskovou  konferencí.

Přinášíme pár infomací na  téma  jedné z největších hvězd, která s  tímto  vozem startovala.  I na  téma  vozu samotného. Omluvte prosím poněkud  ne zcela dokonalý  překlad .......:-))

Paddy Hopkirk,’ 33 EJB’ a Monte.

Málo tabulek poznávacích značek v historii britského motorového sportu vyvolává takovou emoci jako ’33 EJB’. Patrik Hopkirk a jeho červený mini vyhrál Rallye Monte Carlo v roce 1964. Patrik, veselý Ir, byl nějaký agresivní řidič, shrbený velký nad kolem. On nikdy zvládl odešelstop velký brzdění, ne jako jeho skandinávští týmoví kamarádi (Timo Makinen a Rauno Aaltonen), kdo přinesl tuto techniku k Británii.

Jakkoli, v populární představivosti Patrik Hopkirk je jméno, které vy vždy spojujete s mini a Monte. Mini je vždy červený a bílý, ověnčený s bankou bodu a mlhovek nad mřížoví, ječící skrz blátivý, strom-posypaný shromažďovací stupně, automobilové šlehání a skákání, ve vzduchu, skřípá, pneumatiky hrabání pro sevření jak nízká jímka čerpací strážní dláta do dráhy, ocas kolíbá se stranou jak řidič to ven seřadit pro bezdechý, plnou rychlostí zabije kluzkou horu projít.

Paddy Hopkirk Paddy pri návštěvě Prahy

1965, 1966 a ’ ukradlo’ Monte!



Po výhře v roce 1964, Timo Makinen míjivý má za následek 1965 s jedním z největších pohonů vůbec kdy. On byl jediný ne--penalised vůz v celé události. V dalších slovech, on nikdy přijel pozdě k programovému řízení nebo dát kolo špatné v přes 3.000 míle konkurenční.

V lednu 1966, tým, jistý dalšího vítězství, vyrazil do Monte Carlo s Patrikem Hopkirk v’ GRX5D’, Rauno Aaltonen v’ GRX55D’ a Timo Makinen v’ GRX555D’ . Všichni vozy byly mini Cooper 1275cc S modely, a bylo postavené podrobit se skupině jedny závodní předpisy.

Jak v předcházejících dvou rokách, mini nemohl byl chycený a rychle ukázal jejich vládu!! Jen před finální částí shromáždění, zvláštní oznámení se jevilo v shromáždění HQ říkající ty všechny soupeřící vozy musely být vybavený obojím řídícím paprskem a přechodným paprskem!

Po finální noze shromáždění, MALIČKÝ VYPLNIL VRCHOL TŘI MÍSTA!!! - vzrušující výsledek.

Francouzští úředníci nemohli věřit tomu a rozšířili skrutátora tři vozy v zoufalém pokusu o najít neregulérnost. Osm hodin později, maličký byl prohlášen nezpůsobilým kvůli jejich světlometům! ’ žáby’ napálily. Jakkoli, enormní světoznámá publicita pro tým a mini, zvětšené prodeje enormně.

Všechny britský shromažďovací fanoušků vždy budou věřit, že my jsme přišli 1., 2. a 3. v tomto shromáždění - navzdory jakým rejstříkům říká!!!


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose