Změna počasí zkomplikovala Janišovi kvalifikaci 16.5.2005 00:15 - tisková zpráva
Jarek Janiš odstartuje do třetího závodu šampionátu formule Nippon v Sugo ze sedmé řady, když se odrazil rozdíl ve znalosti tratě za suchých podmínek.
Sobotní kvalifikační jízdy v Sugo proběhly na rozdíl od včerejších volných jízd na suché trati. Pro Janiše to znamenalo učení trati v podstatě od začátku, protože jedinou zkušenost měl z pátku na mokru. Český jezdec týmu Kondo Racing se v průběhu obou kvalifikací zlepšoval, nedostatek odjetých kilometrů na suché trati se však odrazil na konečném 14. místě.
Jarek Janiš: „Byl to těžký den, protože na rozdíl od včerejška bylo sucho a na rozdíl od soupeřů jsem z minulosti neměl najetou trať. Domnívám se, že právě tam byl největší rozdíl, protože vůz se nechoval špatně. Největší rozdíl byl opět v poslední zatáčce, kterou musíte mít najetou, abyste to tam mohli správně poslat. Právě tam ztrácím asi půl sekundy. Myslím, že v závodu se pojede většinou na jedinou zastávku a doufám, že v něm budeme konkurenceschopnější.“
Výsledky kvalifikace Poz. Č. Jezdec Tým Nej. Čas 1. kvalifikace 2. kvalifikace 1 32 TAKASHI KOGURE PIAA NAKAJIMA 1'09.320 1'10.029 *1'09.320 2 23 SATOSHI MOTOYAMA Arting IMPUL 1'09.583 1'10.199 *1'09.583 3 3 SAKON YAMAMOTO KONDO 1'09.614 1'10.301 *1'09.614 4 19 BENOIT TRELUYER mobilecast IMPUL 1'09.683 1'09.921 *1'09.683 5 28 HIDEKI NODA CARROZZERIA MOHN 1'09.815 1'12.330 *1'09.815 6 1 RICHARD LYONS DoCoMo DANDELION 1'09.819 1'09.990 *1'09.819 7 31 ANDRE LOTTERER PIAA NAKAJIMA 1'09.836 *1'09.836 1'09.924 8 20 YUJI IDE mobilecast IMPUL 1'09.874 1'10.787 *1'09.874 9 8 TAKESHI TSUCHIYA Forum Engineering LeMans 1'09.987 1'10.621 *1'09.987 10 5 TSUGIO MATSUDA 5ZIGEN 1'10.043 1'16.508 *1'10.043 11 7 TATSUYA KATAOKA Forum Engineering LeMans 1'10.076 1'10.683 *1'10.076 12 11 KATSUYUKI HIRANAKA CERUMO 1'10.138 1'10.421 *1'10.138 13 2 NAOKI HATTORI DoCoMo DANDELION 1'10.435 1'11.312 *1'10.435 14 4 JAREK JANIS KONDO 1'10.541 1'11.441 *1'10.541 15 12 TORANOSUKE TAKAGI TAKAGI CERUMO 1'10.989 1'11.410 *1'10.989
BPA
|