www.car.cz
 

Škoda Fabia Rallye Cup pokračuje
     tisková zpráva


Nejméně čtyři posádky v identických vozech Škoda Fabia vstoupí při blížící se klatovské Mogul Šumava Rallye 2004 do druhé sezóny seriálu Škoda Fabia Rallye Cup.

Vyhlašovatel a promotér soutěže – s pověřením Škoda Auto je jím firma Auto Power s.r.o. – připravil pro druhý ročník Škoda Fabia Rallye Cup sedm závodů
. Prvenství z roku 2003 obhajují Michal Hora a Jaroslav Pelc z týmu KBS Motorsport, přihlášeni jsou také další úspěšní účastníci minulého ročníku: Michal Fiala – Tomáš Heidenreich (JS Racing), Antonín Novák – Jiří Vajďák (AK ATC Racing Team). Nováčkem na tratích Škoda Fabia Rallye Cupu bude jablonecký pilot Vilém Kováč.

Škoda Fabia Rallye Cup je vypsán při vybraných závodech mistrovství České republiky v automobilových soutěžích. O body do poháru (v každé soutěži Škoda Fabia Rallye Cupu boduje deset nejúspěšnějších systémem: 20, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 3, 2 a 1 bod, ze sedmi startů se každému jezdci započítává šest nejlepších výsledků) se pojede při těchto podnicích:


Poněkud   silnější verze Fabie - WRC a Kopecký25. – 27. března Mogul Šumava Rallye Klatovy
30. 4. – 1. května Rallye Matador Tatry Púchov
27. – 29. května SEAT Rallye Český Krumlov
9. – 11. července Rallye Bohemia Mladá Boleslav
srpen zatím neupřesněná soutěž
24. – 26. září Rallye Příbram
21. – 23. října HR XV. Horácká Rallye Třebíč

Seriál je vypsán pro soutěžící, jezdce a spolujezdce s platnou mezinárodní licencí FAS AČR pro rallye. Každý účastník musí být zapsán u promotéra poháru a jeho přihláška musí být písemně potvrzena. Všechny soutěžní vozy jsou vyrobeny dle technického předpisu a technického popisu Škoda Fabia Rallye Cupu. Vozy jsou provedeny ve stejných barvách a ve stejné grafické úpravě.

Hlavním cílem dlouhodobého projektu Škoda Fabia Rallye Cupu zůstává vytvořit finančně dostupnou a zároveň bezpečnou příležitost pro jezdce nastupující generace a umožnit tím rozvoj motoristických soutěží v masovém měřítku.

Technická specifikace vozu pro 2. ročník:

Základní verze: EVO 0: typově vychází ze sériově vyráběného vozu Škoda Fabia 1,4/50kW. Vozy jsou upraveny dle specifikace s ohledem na platnou homologaci A-5633 a tzv. variantu Kit.

Technické údaje: zdvihový objem 1397 ccm
vrtání x zdvih: f75.5 x 78 mm
max. výkon: 95 kW/7200 ot/min.
max. točivý moment: 140 Nm/4800 ot/min.

Technický popis: karosérie s vevařeným rámem CrMo, odlehčená v souladu s přílohou „J“

podvozek tzv. 15“

brzdy sériového provedení s předním kotoučem chlazeným f288 mm a zadním nechlazeným f232 mm

tlumiče pérování a pružiny sportovní – H/P

zavěšení vyztužení sériových ramen

ostatní série (zadní náprava s vyšším stabilizačním účinkem), řízení s posilovačem, ochranný plech pod motorem

motor: proveden dle specifikace Mini-kit

převodovka: se samosvorným diferenciálem, převodová kola použita dle homologace

kola: litá 15“ rozměru 7J x 15H2

pneumatiky: Matador

vybavení: sedačky, hasicí systémy, pásy, aj. – firma OMP
systém chlazení: chladič velký s dvouventilátorovou saharou
elektronický řídicí systém: EFI, řídicí jednotka EURO 1

tisk info


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose