www.car.cz
 

Nejhezčí auto: Peugeot 407 SW obhájil v silné konkurenci třetí místo
     18.6.2005 18:16 - tisková zpráva


 Peugeot 407 SW obhájil v silné konkurenci třiceti dvou vozů třetí místo

 

Praha 9. června 2005 – Peugeot 407 SW vydobil v silné konkurenci soutěže Nejhezčí auto třetí místo. Pokořil tak modely jako BMW 6 Coupé Cabrio, Chrysler 300 C Touring, Lexus GS 430 či Alfa Romeo GT. Soutěž, ve které udělovala titul Nejhezčí auto široká veřejnost, vyhlásila televize Prima společně s redakcí Hospodářských novin.

 

V soutěži o nejhezčí auto bojovalo celkem 32 vozů, mezi kterými nechyběly zástupci luxusních značek jako jsou Ferrari, BMW, Lexus, Jaguar či Mercedes. Z celkem došlých 426 373 hlasů patřilo 21 670 modelu Peugeot 407 SW. Tím si tento vůz zajistil v tvrdé konkurenci titul třetího nejhezčího vozu po Škodě Octavii Combi a Ferrari F430.

 

Hlasování široké veřejnosti probíhalo formou zaslání sms či vyplnění internetového formuláře. Soutěž začala 14. května a byla ukončena v přímém přenosu slavnostního večera v Brně dne 3. června. Oceněny titulem nejhezčí auto byly tři vozy, které získaly nejvyšší počet hlasů. Vedle široké veřejnosti, která měla rozhodující slovo, se večera zúčastnila i odborná porota ve složení: Liběna Rochová – módní návrhářka, Václav Král – automobilový designér, Mojmír Ranný – designér a generální ředitel společnosti Ranný Architects a Frank M. Rinderknecht – automobilový designér, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Rienspeed, Inc.

 

Peugeot 407 SW byl na evropský trh uveden v září 2004. Stejně jako u verze sedan pochází design tohoto mimořádného vozu z pera Géralda Weltera, šéfa designérského centra Peugeot ve Vélizy ve Francii.

 

V České republice se od uvedení modelu 407 v květnu 2004 prodalo přes 700 vozů, verze 407 SW se od začátku letošního roku podílela na prodejích téměř 60%.

 

Model 407, od července 2004 nejprodávanější vůz ve své kategorii ve Francii (s téměř 22 % podílem na trhu), zároveň obsadil i druhé místo v celoevropském žebříčku nejprodávanějších vozů v segmentu M2 a od února 2005 zaujímá první pozici ve své třídě na dalších pěti evropských trzích: v Belgii, Lucembursku, Španělsku, Nizozemí a Portugalsku. Dosavadní obchodní úspěch bude s určitostí podpořen i uvedením dlouho očekávaného modelu 407 Coupé  na podzim letošního roku.

 

Výčet ocenění, které model 407 od svého oficiálního uvedení na trh již obdržel, zahrnuje mimo jiné titul „Auto roku“ ve Španělsku, „Nejlepší vůz roku“ ve Slovinsku, „Novinka roku“ v Polsku, „Auto roku 2005“ v Portugalsku a poslední úspěch si Peugeot 407 připsal 15. dubna, kdy v Moskvě získal cenu „Novinka roku“.

 

 

 

Lucie Kučerová

Public Relations

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.


 
© 2008 Webfarm s.r.o. - info@webfarm.cz - ISSN 1803-1692 - rss/xml doudoune canada goose pas cher  canada goose pas cher   canada goose Schweiz  Belstaff Leather Jackets canada goose